Camping Punta Lago

8,3

28 reacties Camping Punta Lago

wasmachine/droger

carola, 11-12-2018
Weet iemand of er een wasmachine/droger aanwezig is?

Grootte plaats?

Fl o, 16-5-2018
Hoe dicht sta je op elkaar? Wij hebben een behoorlijke vouwwagen namelijk...

Hoe te boeken?

Es, 31-10-2017

We willen graag eens een chalet op camping Punta Lago uitproberen, mede omdat onze kinderen graag een keer willen kamperen.

Maar hoe te boeken of in contact te komen met de eigenaar?

Boeken voor 2018 via de website is niet mogelijk en op mailtjes reageert de familie Graziadei niet. Erg jammer

Maar ik vermoed dat ze genoeg klandizie hebben en nu al vol zitten voor het komend seizoen. Waarom zou je dan inderdaad de moeite nemen om even te reageren op een vraag van mogelijk toekomstige klanten?

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet:

Hond

Wiel Donders, 14-1-2017
Mogen honden ook aan het strand in trentino

Koffiezet apparaat

Sandra, 26-7-2014

Weet iemand of er een koffiezet apparaat staat in de mobile homes.

Betalen?

Sandra, 12-7-2014
Weet iemand of je op de camping met credit card kunt betalen?

Aqua park

Anne, 4-6-2014
op de camping is geen zwembad aanwezig, is er misschien in de de omgeving een leuk aqua park??

reserveren

karin, 16-5-2014

wij willen misschien een weekje naar deze camping maar pas vanaf 17 augustus en dan een week. Moeten we voor deze periode ook nog reserveren uit eerdere ervaringen in italie is het in deze tijd een stuk rustiger.

Weg door de camping ?

Simone, 14-1-2014

Wie kan er vertellen hoe druk die weg is ?

Ik zie het niet zo erg zitten als ons zoontje tig x per dag die weg moet oversteken, aangezien hij overal mee bezig is, behalve op het verkeer letten :-)

Wij hebben nu plaats 19 gereserveerd, kunnen we beter op de camping zelf gaan staan ??

ervaring mobile home

carola, 25-9-2013
hallo, heeft iemand afgelopen zomer verbleven in een mobil home en wat zijn jullie ervaringen hiermee. Ligt het erg dicht op elkaar? En wat is de beste plek als je een wat rustige plek wilt hebben. En heeft het bijv. een koffiezet app? Alvast bedankt Carola

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet: