Hotel Garni Bellavista

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Bellavista voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Garni Bellavista in het Nederlands

Adembenemend mooi en rustgevend .

E.P.van der Laan Tulp Drachten
29-10-2017

De kamers zijn keurig en het ontbijt is voortreffelijk. De ligging van het hotel is

prachtig aan het meer van Calceranica.

Het is echt vakantie vieren, mogelijkheden voldoende om te relaxen.

De gastvrijheid en behulpzaamheid mag met ere genoemd worden.

Het terras met een prachtig uitzicht over het meer is adembenemend mooi.

Een bezoek zeker meer dan waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Bellavista in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Bellavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Bellavista scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.