Camping Fleiola

Camping Fleiola
8,2

33 reviews over Camping Fleiola in het Nederlands

Als je één keer komt, kom je vaker.

Harry
26-8-2018

Mooie pas geleden gerenoveerde camping. Alle voorzieningen optimaal.

Streak en netjes. Alleen de romantiek van vroeger is daarmee helaas deels verleden tijd.

Perfecte camping

Jan
4-8-2017

Prachtig gelegen aan het Lago di Caldonazzo. Mooie plaatsen aan het water mogelijk. Wij hadden echter maar 3 ampère. Er was ook 6 ampere mogelijk op andere plaatsen. Van te voren kun je reserveren. Het sanitair was van een uitmuntende kwaliteit en ruim voldoende. Schoon, goed schoon.

Kan ook komen door het publiek dat op deze camping boekt. Plaatsen aan het water met gras en plaatsen met kiezelstrand. Geen enkel probleem. Waterschoentjes aanbevolen. Voldoende mogelijkheden voor fietsen , wellicht niet alles op fietspaden, maar dat weet je in Italië. Wandelen overal mogelijk, even de bergen in met de auto en een tourtje uitzoeken.

Fam Zaal, komen hier al meer dan 30 jaar
5-6-2017

Prachtige plaatsen prima sanitair, schitterend uitzicht naar alle kanten,

Heerlijk meer om in te zwemmen. Om tochten te maken schitterende omgeving!

Van ons krijgt alles bij elkaar zeker een 8/5 .

Top plek met prachtig uitzicht

arjen de groot
23-8-2016

Echt een heerlijke camping. Redelijk grote plek op een mooie lokatie. Eigen strand en als je vooraan staat of bijna vooraan heb je prachtig uitzicht over het meer. Relaxte camping en lekker rustig in de avond. Aanrader, als je wakker wordt neem direct een duik in het meer!

Schitterende camping direct aan het meer

Rina
21-8-2016

Mooie camping, een van de weinige met eigen strand. Heel schoon, vier sterren sanitair. Wij stonden op het vernieuwde deel met mooie aangelegde paden en plaatsen van 80m2. Kinderen konden spelen in de speeltuin.

Verouderen kantine, maar met terras met uitzicht op het meer. Patat en lekkere pizza op de camping, restaurants op loopafstand. In de omgeving genoeg te doen. En verder lekker zwemmen in het schone meer. Wij komen zeker weer terug

Mooie Camping

Fam. geukes
17-8-2016

De camping ligt mooi pal aan het meer met een mooi strandje. Wij stonden hier met onze caravan. Mooie aangelegde paden en keurig schoon sanitair. Jammer dat er geen restaurant is alleen een pizzabus waarvan de pizza's niet lekker waren absoluut geen aanrader om daar wat te gaan eten. De omgeving is prachtig maar er is weinig of niks te doen. Wij zijn met de trein naar Trento geweest station is vlakbij 5 euro een retourtje en het is een prachtige rit. Trento is heel mooi leuke winkels maar net als in de rest van Italie kun je beter na 15.00 gaan want om 13.00 gaat alles dicht. Supermarkt vlakbij de camping en net zo duur als de grote Coop in Caldonazzo dus waarom zou je de auto pakken. De kampeerplek vonden wij groot genoeg wij stonden op nr 301 wel een eind van het sanitairgebouw wij hadden geen fietsen dus dat was wel een eindje tippelen. Verder een goede vakantie gehad maar wij fietsen of wandelen niet dus wij vonden de omgeving prachtig maar wel saai geen leuke terassen, restaurantjes of winkeltjes in Calceranica.

FANTASTISCH

Fred en Carla Verboon
11-8-2016

De camping is weer verder opgeknapt, ziet er heel mooi uit. Toilet gebouw was al vernieuwd maar nu ook de receptie en niet te vergeten meer amp en gras op een groot gedeelte van de camping.

Geweldig mooie camping.

Martijn en nel wallet
9-7-2016

Super mooi uitzicht en prachtig toilet en ruime plaatsen. Neem fiets mee. Mooie fietspaden.

Een restaurantje op de camping zou fijn zijn, anderzijds zijn er op loopafstand ook. De rust is heerlijk, de drukte kan je opzoeken. Puberzoon vond aansluiting en gezamenlijk gingen ze 's avonds naar bijv de gamehal of 'de Punt'.

Fantastisch, zeker terug.

Carla Verboon
28-8-2015

De ligging van de Camping is super mooi, je kan er wandelen, fietsen of een stad bezoeken evt per trein bv Venetie. Sanitair heel mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fleiola in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fleiola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.