Camping Belvedere

Camping Belvedere

8 tips over Camping Belvedere

R. Kersten, 23-8-2015
Tip: tussen parkeerplaats van naastgelegen restaurant een mooie groenafscheiding!
Barbera en Gert, 27-5-2014
Bezoek één van de vele kastelen in de omgeving.
Hans, 26-8-2013
Mensen met honden die in het meer willen zwemmen kunnen het vergeten. Honden mogen niet op de strandjes komen en dus ook niet zwemmen in het hele meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Jurgen, 23-8-2013

Bezoek aan de stad Trento.

Venetie is relatief dichtbij (goed te doen met trein).

Wandelen op de Panarotte

Peter & Yvonne Zwart, 26-7-2013
Voor de fietser, loper of motorrijder is de omgeving prachtig
wim, 29-6-2013
Neem uw fiets mee. Goede mogelijkheden om een tochtje te mqaken.

Fred, 18-1-2013

We hadden een reservering gestuurd maar deze wordt afgewezen omdat we mwt zijn 3 en zijn, de eigenaar wil alleen plaatsen toewijzen als we met zijn 4 en komen.Hij zegt alleen plaatsen te verhuren als je voor 4 betaald of als je met 4 komt,en dat de meeste campings al zo handelen (voor 4 betalen ook al kom je met 3) Wij camperen al ons hele leven ook veel in italië maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

We gaan hier zeker nooit naar toe, niet klantvriendelijk!!

jan sevenstern, 29-6-2012
Een tripje naar Venezie is uiteraard een belevenis, maar met kleine kinderen niet echt aan te raden, vanwege de hitte en drukte. De reis er naar toe kan het beste gemaakt worden met het treintje, waarvoor je in het dorp Caldonazzo kunt instappen. De reis per auto is ook lang, en parkeren is een absolute ramp in en rond Venezie.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet: