Camping Belvedere

41 reviews over Camping Belvedere in het Nederlands

Om weer te komen

Jan Dijkhuis
11-10-2018

Fantastische camping, 40 m. naar het meer.

Zeer prettige eigenaren en personeel.

Prima sanitair/schoon!

Via Acsi in Juni ;2 pers. en hond/stroom en douche Euro 18,-

Bovenstaand blijkt wel daar er in Juni al bijna geen vrije plekken meer waren.

Goede restaurants in de nabije omgeving.

Leuk terras/bar op camping.

Kleine knusse camping mooi gelegen

Martine Opdebeek
24-9-2018

Eigenlijk vinden wij dat een 3 sterren camping ipv 2 sterren , mooie ligging om te fietsen en wandelen. Lekkere restaurants en gelateria in directe omgeving.

Zeer proper en mooi sanitair wel moet je je eigen wc papier meenemen maar dat vinden wij helemaal niet erg. Vriendelijk personeel. Alleen vonden wij het wasmachien en droogkast niet erg proberen. Geen zwembad maar daarvoor heb je wel een fantastisch meer met heel proper water. Voor ons zeker niet de laatse keer.

Genoten met een snaakje

Fam Mooij
25-8-2018

Hele fijne en rustige camping zonder animatie.. Mooie grote plekken in de zon en schaduw. Sanitair schoon. In de omgeving heel veel te doen. Het meer is prachtig en ligt direct aan de camping. Eten bij Riviera op de hoek is prima. Ijs elke dag doen. Bella vista is onze favoriet.

Negatief zijn wij over twee punten:

1. De plekken (en onze plek) dicht bij de bar en weg kunnen wat gehorig zijn tot het begin van de nacht.

2. Wij hadden een groep van 30 Italiaanse kinderen/ pubers achter ons staan en dat geeft altijd wat reuring. Veel bedrijvigheid en onrust.

Koken, eten en drinken regelden zij ter plekke op het veld. Leiding deed prima haar best maar vraag voor het boeken of de Kano-groep er weer voor twee weken is. Schoolkampgevoel. Prima plan voor het naseizoen maar zeker niet in het hoogseizoen. Snapt de eigenaar niet. Zijn 3 dagen eerder vertrokken.

Achter op de camping is het rustig en daar zouden wij zo weer boeken.

Volgend jaar weer!

Janine
16-8-2018

Heerlijke kleine camping met mooi en buitengewoon schoon sanitair. Zowel grotere al kleinere plekken beschikbaar in zon en schaduw. Mooie mix van gasten uit Nederland en Italië (en een enkeling uit Duitsland). Het meer (met standwacht!) ligt aan de overzijde van smal weggetje dat langs de camping loopt. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima koffie en ander lekkers op het eigen terras. Geen animatieteam!

Prima!

Anneke
15-8-2018

Prima camping.

Goed sanitair.

Heerlijk meer! Fietsen in de omgeving, erg mooi!

Ria
11-8-2018

Het is hier genieten en relaxen. Gaan volgend jaar weer. Mooie plek in de schaduw. Elke dag lekkere verse broodjes. Schoon sanitair. Wifi kortom geweldig.

Pizza's en wijn ook top. 3 weken genieten.

Fijne camping

Liselot
6-9-2017

Kleine fijne camping op top locatie. Lekker zwemmen in het meer, zwembad mis je echt niet. Mooi nieuw schoon sanitair. Gratis goed werkende wifi. Top!

prima kleinschalige camping

Nico Koppelaar
30-8-2017

fijne, wat kleinere camping, vriendelijke ontvangst. Hadden een heel ruime plek op een hoek. Prima sanitair, schoon. Camping ligt nagenoeg aan het meer , fijn strandje, kleine steentjes. Tussen de camping en het strand is alleen een weg.

Vanaf de camping kan je allerlei kanten op met de fiets, heel goede fietspaden.

Verdient minstens 3 sterren.

Perfect

Rob
1-8-2017

camping direct aan het heldere meer van 27 graden, kleine grindsteentjes.

Eetgelegenheid langs het meer of in de bergen volop voor een leuke prijs

ijsjes zijn heerlijk :-)

De auto bij de kampeerplek vind ik wel jammer, parkeerplaats mogelijk?

Wifi is gratis, Douches volop, heerlijk warm en schoon!!!!

Mooie plek aan het Caldonazzo

JurJan Eissing
5-9-2016

Camping met ruime en minder ruime plekken in de zon of onder platanen. Goed en goed onderhouden sanitair. Verder geen voorzieningen en daar betaal je ook niet voor. Wel electra en goede WiFi bij de prijs inbegrepen. Veel Nederlanders en Duitsers naast enkele Italianen. Zeer tevreden.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belvedere in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.