Camping Belvedere

35 reviews over Camping Belvedere in het Nederlands

Fijne camping

Liselot
6-9-2017

Kleine fijne camping op top locatie. Lekker zwemmen in het meer, zwembad mis je echt niet. Mooi nieuw schoon sanitair. Gratis goed werkende wifi. Top!

prima kleinschalige camping

Nico Koppelaar
30-8-2017

fijne, wat kleinere camping, vriendelijke ontvangst. Hadden een heel ruime plek op een hoek. Prima sanitair, schoon. Camping ligt nagenoeg aan het meer , fijn strandje, kleine steentjes. Tussen de camping en het strand is alleen een weg.

Vanaf de camping kan je allerlei kanten op met de fiets, heel goede fietspaden.

Verdient minstens 3 sterren.

Perfect

Rob
1-8-2017

camping direct aan het heldere meer van 27 graden, kleine grindsteentjes.

Eetgelegenheid langs het meer of in de bergen volop voor een leuke prijs

ijsjes zijn heerlijk :-)

De auto bij de kampeerplek vind ik wel jammer, parkeerplaats mogelijk?

Wifi is gratis, Douches volop, heerlijk warm en schoon!!!!

Oude reviews (archief)

Mooie plek aan het Caldonazzo

JurJan Eissing
    5-9-2016

Camping met ruime en minder ruime plekken in de zon of onder platanen. Goed en goed onderhouden sanitair. Verder geen voorzieningen en daar betaal je ook niet voor. Wel electra en goede WiFi bij de prijs inbegrepen. Veel Nederlanders en Duitsers naast enkele Italianen. Zeer tevreden.

Veel Camping voor 2 sterren!!!

jbs
    20-8-2016

Kwamen hier terecht als tussenstop omdat wij nog niet terecht konden op onze eigen camping en alhoewel hij maar 2sterren heeft is hij ons verdomd goed bevallen. Ongelovelijk wat een sfeer en schoon sanitair!!! Oké, er zal een reden zijn waarom de camping niet meer sterren heeft hetgeen heel eenvoudig te verklaren is; geen zwembad en geen restaurant, maar daarom is er direkt een meer op loopafstand. Onze dochter miste het zwembad niet eens en wij sowieso niet. Ze organiseerden zelfs een gratis Macaroni-avond, waarbij iedereen zijn eigen stoel en tafel mee moest nemen naar het plein op de camping. Nog nooit meegemaakt, bijna iedereen op de camping deed mee wat een sfeer zeg. Het drinken kostte 1€.

De camping is niet te groot en overzichtelijk en ligt op de promenade waar een stuk of 8 andere campings en meerdere restaurants en ijssalons aanwezig zijn. Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar!

Fantastisch, top camping

Saskia
    5-9-2015

Bij toeval terecht gekomen op deze camping. Ik kan het maar met 1 woord omschrijven. Geweldig!

Het is een rustige, nette, sociale camping met mooie plekken en een TOP sanitair. Helemaal nieuw en wordt bijna de hele dag schoongemaakt. Er is geen zwembad maar dat heb je ook niet nodig als je een mooi meer hebt waar je heerlijk in kan zwemmen. Er is zoveel moois te zien in de omgeving wij komen zeker nog een x terug.

Rustige camping aan een fantastisch meer

Roberto
    24-8-2015

2 sterren ?? Klopt niet echt.. Een sanitaire voorziening dat iedere dag blinkt,direct gelegen grindstrandje aan het heldere meer, ruime plaatsen met gras, rondom in de bergen voor leuke activiteiten als je daar zin in hebt. Geen muggen !!!!; onze kinderen zijn 3x per week naar uitgaansgelegenheid geweest, met de gratis bus. Een zeer gemoedelijke sfeer op deze camping, echt vakantiegevoel.een parkeerplaats voor de auto zou nog een mooiere uitstraling geven voord deze familiecamping

Ptachtige plek en schitterende omgeving!

R. Kersten
    23-8-2015

Waarom naar camping Belvedere?

- het is een leuke, gezellige camping met mooie ruime plaatsen en schitterend, schoon sanitair. Vanaf de camping loop je zo het strandje op. De camping ligt ideaal voor dagtochtjes naar bijv. Venetie, opera in Verona, Gardameer, naar de sneeuw, enz. enz. Ook fietsen op mooi aangelegde fietspaden en (berg)wandelingen zijn aan te bevelen. O ja, het personeel is erg aardig en behulpzaam.

internet €20 per dag

Rob
    20-8-2015

Eigenaresse onvriendelijk,ook geen woord van welkom bij aankomst en gedoe over plek voor auto waar geen plek voor was naast de tent. Camping is duur voor het aantal voorzieningen dat het bied. Internet goed maar extreem duur.Niet van deze tijd omdat andere campings dit gratis of goedkoper aanbieden. Camping is ondederdeel van straat met 6 campings aaan hetzelfde strand.Hierdoor heel druk.Lijkt wel Zandvoort op een mooie zomerdag.Ligging wel centraal

zeer naar ons zin gehad !

joyce
    6-8-2015

Hele mooie(esdoorn)bomen zorgen voor voldoende schaduw, wij stonden een beetje achter aan op de camping heel rustig.leuke vriendelijke mensen die deze camping zonder animatie uit kiezen.zeer mooi en schoon sanitair gebouw.

Geen last gehad van muggen mieren wespen enz.Meer ligt heel mooi tussen de bergen, zeer helder water,een paar bomen zorgen voor schaduw.

In de omgeving is veel meer te doen dan dat ik hier in boekjes kon vinden. vvv heeft veel informatie.Trento is heel mooi, ook een fietstocht 80 km redelijk vlak naar Bassano del Grappa is super (met de trein terug)

de twee restaurants aan het water 200 meter lopen, wel massaal maar bediening zeer vriendelijk en eten top.!

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belvedere in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Belvedere scoort een 9.06 uit 10 op basis van 44 reviews.