Géén boekingskosten

Belvedere

ItaliëTrentino en Zuid TirolCalceranica al Lago

We hebben de beste aanbieders voor Camping Belvedere voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 55 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 55 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

55 Reviews over Belvedere

• 9Ruben Zieverink07-09-2021

Heerlijk plekkie aan het meer voor 2/3 nachten

De camping is klein, maar voldoet aan alle eisen. De plekken zijn prima qua grootte, de medewerkers zijn vriendelijk, sanitair is schoon, de douche is warm en je hoeft alleen de weg over te steken om bij het meer te komen. De twee sterren meer dan waard.

Wel wordt alle ruimte optimaal benut. Wij zaten achter een andere camper met onze camper. Niet heel ruim dus, maar gezien het wat afkoelde in de avond, zaten we mooi beschut 😉.

Van de dorpjes moet je niet zoveel voorstellen, alles gebeurd aan de boulevard.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Astrid24-08-2021

Leuke en kleinschalige familie camping

Leuke, kleinschalige camping. Heel schoon sanitair, erg vriendelijke en behulpzame staff.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Tim04-09-2019

Leuke camping

Leuk camping aan het mooie caldonazzomeer. Veel plekken met schaduw van platanen. Achter op de camping rustig. Voor bij de bar veel rumoer daar zou ik niet willen staan. Door grote groep luidruchtige jongeren was het sanitair later in de vakantie erg vies. Leuke uitstapjes naar Verona, Venetie, Trento, gardameer. Raften mogelijk op 1 uur rijden, klimbos in de buurt. Wij en de kinderen hebben ons prima vermaakt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Diego14-08-2019

Pessima vacanza

Buongiorno a tutti,attenti ai proprietari sono disorganizzati...poco chiari...mentitori....inconcludenti...non reggono lo stress...sfogano la loro frustrazione sui clienti. ...minacciosi...

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Wendy Ris28-07-2019

Leuk voor een keer..

Nette camping tussen tig andere campings, klein, schoon en overzichtelijk met een gezellig terras en vlakbij het meer/strand, verder niets te doen, geen dorpje of gezellige boulevard, alleen een paar mega grote restaurants..voor honden waren ze niet echt vriendelijk maar voor een week was het prima, Trento is wel een leuke stad op 20 autominuten👍🏼

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Jan Dijkhuis11-10-2018

Om weer te komen

Fantastische camping, 40 m. naar het meer. Zeer prettige eigenaren en personeel. Prima sanitair/schoon! Via Acsi in Juni ;2 pers. en hond/stroom en douche Euro 18,- Bovenstaand blijkt wel daar er in Juni al bijna geen vrije plekken meer waren. Goede restaurants in de nabije omgeving. Leuk terras/bar op camping.

• 8Martine Opdebeek24-09-2018

Kleine knusse camping mooi gelegen

Eigenlijk vinden wij dat een 3 sterren camping ipv 2 sterren , mooie ligging om te fietsen en wandelen. Lekkere restaurants en gelateria in directe omgeving. Zeer proper en mooi sanitair wel moet je je eigen wc papier meenemen maar dat vinden wij helemaal niet erg. Vriendelijk personeel. Alleen vonden wij het wasmachien en droogkast niet erg proberen. Geen zwembad maar daarvoor heb je wel een fantastisch meer met heel proper water. Voor ons zeker niet de laatse keer.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Fam Mooij25-08-2018

Genoten met een snaakje

Hele fijne en rustige camping zonder animatie.. Mooie grote plekken in de zon en schaduw. Sanitair schoon. In de omgeving heel veel te doen. Het meer is prachtig en ligt direct aan de camping. Eten bij Riviera op de hoek is prima. Ijs elke dag doen. Bella vista is onze favoriet. Negatief zijn wij over twee punten: 1. De plekken (en onze plek) dicht bij de bar en weg kunnen wat gehorig zijn tot het begin van de nacht. 2. Wij hadden een groep van 30 Italiaanse kinderen/ pubers achter ons staan en dat geeft altijd wat reuring. Veel bedrijvigheid en onrust. Koken, eten en drinken regelden zij ter plekke op het veld. Leiding deed prima haar best maar vraag voor het boeken of de Kano-groep er weer voor twee weken is. Schoolkampgevoel. Prima plan voor het naseizoen maar zeker niet in het hoogseizoen. Snapt de eigenaar niet. Zijn 3 dagen eerder vertrokken. Achter op de camping is het rustig en daar zouden wij zo weer boeken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Janine16-08-2018

Volgend jaar weer!

Heerlijke kleine camping met mooi en buitengewoon schoon sanitair. Zowel grotere al kleinere plekken beschikbaar in zon en schaduw. Mooie mix van gasten uit Nederland en Italië (en een enkeling uit Duitsland). Het meer (met standwacht!) ligt aan de overzijde van smal weggetje dat langs de camping loopt. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima koffie en ander lekkers op het eigen terras. Geen animatieteam!

• 8Anneke15-08-2018

Prima!

Prima camping. Goed sanitair. Heerlijk meer! Fietsen in de omgeving, erg mooi!

Camping Belvedere info

Camping-informatie