Camping Al Pescatore

Camping Al Pescatore
8,3

15 tips over Camping Al Pescatore

Nettie, 2-7-2017
Fietsen linksom het meer, routes naar de dorpjes, echt Italiaans ijs om de hoek
Christine Peeters, 23-8-2015
Restaurant Europa voor heerlijk eten en cocktails (en WiFi ;-)!). Restaurant Al Pescatore is ook aanrader en eet je met korting als campinggast. De bar bij het zwembad vonden wij ook relaxed voor een ijsje, cappuccino of café fresco. Laatste dag voor vertrek zelfs heerlijk ontbeten hier. Heel relaxte sfeer hier; soms met Life muziek. Heen overheersende animatie/lawaai waar wij ook niet van houden. Tip als je niet zonder internet kunt (wij missen het niet op vak.): thuis afsluiten bij provider.
Christine Peeters, 23-8-2015
Levico Therme, kasteel in Pergine, fietsen rondom meer, Pannarotta/wandelen, noorden Gardameer: Arco, Riva, Torbole en Malcecine (ca. 60km). Via Ferrarata (klimmen) in Arco/Dro. Als je gezellige plaatsjes mist bij Caldenazzo, zeker naar Noorden Garda gaan!! Madonna di Campiglio/Brenta massief (95km) is adembenemend mooi als je van de stijle Dolomieten bergen houdt. Prachtige wandelingen gemaakt hier met uitzichten zó mooi! Meer van Molveno is ook prachtig. Teveel mooie natuur voor 1 vakantie...

Rieke, 26-7-2014
Ga op tijd douchen en vergeet je wc papier niet mee te nemen.
janvaneerden, 17-7-2014

Ga eens, wanneer het uitzicht goed is, met de auto de Kaiserjägerstrasse (Sp133) op naar een fantastisch uitzichtpunt.

Of pak de trein naar Bassano del Grappa, een compacte historische stad.

douwe Schoonhoven, 31-1-2014
Laat je informeren bij de receptie en je maakt de mooiste dingen mee.

j.k., 19-8-2013
Acropark klimpark erg leuk om te doen, en in de buurt zijn (kabouter) wandeltochten, leuke riviertjes en watervallen.
Helena, 2-8-2013
Wij hebben bij de restaurants Al Pescatore en Riviera gegeten maar geven de voorkeur aan Al Pescatore. Bij Riviera vonden we het wat chaotisch en de één had het eten al op terwijl de ander het nog moest krijgen. Bij Al Pescatore is het op sommige dagen zeer druk maar toen wij er zaten niet. Hier hoef je niet lang te wachten op je eten. Ook niet als je afhaalt (wij in ieder geval niet).
Michiel, 31-3-2013
Neem als het mogelijk is fietsen mee!! Er zijn in de omgeving zeer mooie routes om te fietsen voor zowel beginners als gevorderden
Bo, 23-7-2012
Lekker restaurant El pescatore, daar kun je ook alles afhalen wat op de kaart staat. Wij wilden patat bij onze sla, voor 2 personen patat gehaald , 6 euro, we dachten dat is duur. Uiteindelijk met 8 personen van gegeten!