Camping Al Pescatore

Weer vandaag5°-1°
Camping Al Pescatore
8,5

Omschrijving
Camping Al Pescatore (Caldonazzo) is een echte Italiaanse camping. Niet te veel overdreven animatie, maar genoeg te doen voor de kinderen. Daarnaast een simpel maar fijn zwembad en zeer net sanitair. Het Caldonazzomeer ligt op loopafstand en de grote stad Trento is een half uurtje rijden. Hier vind je zowel Oostenrijkse als Italiaanse invloeden.

94 reviews over Camping Al Pescatore in het Nederlands

Geweldige camping, komend jaar weer.

Peter Arjan Stoffels,
23-12-2018

2,5 week op deze camping gezeten. Kids vroegen na een week al of we komend jaar weer terug konden naar de camping.

+ Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

+ Zeer net sanitair

+ Net zwembad(met peuterbad) en lifeguard

+ Simpel campingwinkeltje met elke ochtend verse broodjes

+ Gezellig bistrootje met lekkere cappuccino

+ Net en schoon strand/meer op loop afstand vd camping met lifeguard

+ Zeer schoon water in het meer

+ Restaurant Al Pescatore schuin tegenover de camping heeft zeer lekkere pizza's. Welke ook meegenomen kunnen worden. Ook friet is daar af te halen.

+ Diverse zeer goede ijssalons

+ Veel te zien/doen in de omgeving

+/- Camping wordt door midden gedeeld door een weg. Deze is wat druk omdat het de enige weg is het dorpje uit. Kan als storend worden ervaren. Wij hebben daar geen last van ondervonden.

+/- Gratis Wi-Fi maar niet geweldig

Geen minpunten. Wij stonden op het rechterdeel van de camping. Plaats was ruim genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hermien,
23-8-2018

Een mooie camping. Jammer dat het gras niet gemaaid wordt ,als de gasten komen .

De bomen .mogen ook wel gesnoeid worden.De toiletten worden goed schoongemaakt,jammer dat er geen toilet papier hangt..Heel vriendelijk personeel..

Ook de Italiaanse fam zijn behulpzaam..

Al met al is het heerlijk te vertoeven op de camping.AlPescatore..Wij komen er al 16 jaar..En nog steeds naar onze zin ..je kunt er ook mooi fietsen.,en eet gelegen genoeg!

Gereisd met partner in juni 2018

Genieten op zijn Italiaans

Marleen,
5-8-2018

Nette camping . Sanitair wordt keurig schoon gemaakt. Je moet alleen wel je eigen wc papier meenemen. Veel schaduwplekken omdat je onder de bomen staat. De plekken zijn typisch Italiaans formaat. Niet heel groot dus. In het weekend stroomt de camping vol met Italianen. Maak eens een praatje met ze. Het zijn hartelijke mensen. Bij de receptie spreken ze Engels en Duits. Zwembad was koud dus wij zwommen liever in het meer dat vanaf de camping nog geen minuut lopen is. Ze doen hier aan afval scheiden wat je op gezette tijden kunt weg brengen. Bijna elke dag komt er wen fruitboer over de camping waar je heerlijk fruit kan kopen. Voor ons een prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

40 jaar geleden kwamen wij hier voor de 1ste keer

T G kaptein,
30-11-2017

Informeer je wat hier allemaal mogelijk is. Cultuur, bergen, Venetie en Gardameer. Ook Verona op redelijk kleine afstand voor een bezoek aan de opera.

In de buurt zijn ook de wintersport plaatsen en bergen waar de Giro langs gaat of een etappe eindigd Pordoi of Manghenpas. Wij hebben er Italiaanse kennissen aan overgehouden waar we nog steeds contact mee hebben Er hebben wel veel Nederlanders deze streek ontdekt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima camping aan een prachtig meer!

Angela,
13-8-2017

Leuke overzichtelijke camping welke uit twee gedeeltes bestaat. Het personeel is super vriendelijk, je voelt je hier echt gast! De plaatsen zijn zeer ruim! Prima zwembad met voldoende ligweide, genoeg ligbedden en een leuk barretje. De camping ligt op loopafstand van het prachtige meer. Kinderen kunnen hier fijn spelen omdat het meer "warm" en lang ondiep is. Er zijn waterfietsen en bootjes te huur. Verder zijn er (afhaal)restaurants en een heerlijke gelateria! In de omgeving is genoeg te doen: wandelen in de bergen, leuke stadjes zoals Trento en Levico, klimbos en bezoek aan het kasteel. Kortom wij hebben hier genoten van onze vakantie en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima plek om te verblijven

Louis,
9-7-2017

Zeer vriendelijk personeel. prima ontvangst. In weekend is camping zeer vol met italianen, maandag tot vrijdag is er echter ruim voldoende plek. Kies geen plekje langs de weg, hier kan het 's nachts druk zijn met verkeer van en naar de restaurants. Alles is bijna op loopafstand. Fietsen in omgeving is heel goed geregeld, gescheiden fietspaden, duidelijke bewegwijzering. Langste route is 80 km enkele reis. Op toeristen info in centrum zit een Nederlands sprekende dame. Lidl op 7 km, 2x een Coop op 2 km, MD discount op 5 km. Genoeg restaurants, waar je ook een ijsje haalt, op loopafstand. In restaurant Pescatore geen korting meer als je op de camping staat. Wel heel goede afhaalmaaltijden, ook kan je alleen (goede) patat halen. Super porties 1 grote patat is meer dan genoeg voor 2 personen. Als je af komt halen een gratis drankje van het huis. Zeker een plek om terug te komen. Minpunt is alleen dat zwembad om 18.00 dichtgaat ook bij zeer warm weer. Maar je kan de hele avond in het meer zwemmen. Douches op het strandje.

Gereisd met partner in juli 2017

Echt gezellig

Nettie,
2-7-2017

De vriendelijke receptie, de mooie aanleg, het schone meer met de Blauwe vlag, het aardige dorpje, het lekkere brood, het mooie weer, puur Italië!

Gereisd met partner in juni 2017

Erg mooie camping

S,
27-6-2017

Mooie camping. Vriendelijke mensen bij receptie en bar. Bar ook een gezellige plek om te zitten. (Met soms live muziek) Naastgelegen (vis)restaurant erg lekker. Zwembad wel wat klein, maar wel een van de weinige campings in de buurt met zwembad. Mix van Italianen en Nederlanders. Sanitair erg schoon. Mooie plekken, en voor Italië best ruim. Geen last van trein of verkeer. Kinderen vermaken zich op het speelveld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goed onderhouden en schone camping, vriendelijk personeel en je kan lekker bruinbrood krijgen in het winkeltje.

Ligt vrijwel aan het meer, restaurants op loop afstand en hebben allebei heerlijk eten, kan ook afgehaald worden.

Minpunt is dat je het afval moet scheiden

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooie nette camping

Thijs
17-9-2016

Vriendelijke behulpzame receptie, ruime keuze in zelf uit te zoeken plaatsen, alles voor een en het zelfde bedrag voor ACSI prijs. Vlakbij de receptie goede Wifi, verderop wat minder. Lekker brood in de minimarket ! Zeer goed schoongemaakte toiletten en douche's ! Jammer dat hij op 11 sept al ging sluiten ! Mooi zwembad, minimale speelaccomodatie voor kinderen ! Bij restaurant Al pescatore, 50 meter verderop lekker eten tegen een goede prijs !

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Al Pescatore in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Al Pescatore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.