Camping Al Pescatore

8,3

91 reviews over Camping Al Pescatore in het Nederlands

40 jaar geleden kwamen wij hier voor de 1ste keer

T G kaptein, 30-11-2017

Informeer je wat hier allemaal mogelijk is. Cultuur, bergen, Venetie en Gardameer. Ook Verona op redelijk kleine afstand voor een bezoek aan de opera.

In de buurt zijn ook de wintersport plaatsen en bergen waar de Giro langs gaat of een etappe eindigd Pordoi of Manghenpas. Wij hebben er Italiaanse kennissen aan overgehouden waar we nog steeds contact mee hebben Er hebben wel veel Nederlanders deze streek ontdekt.

Prima camping aan een prachtig meer!

Angela, 13-8-2017

Leuke overzichtelijke camping welke uit twee gedeeltes bestaat. Het personeel is super vriendelijk, je voelt je hier echt gast! De plaatsen zijn zeer ruim! Prima zwembad met voldoende ligweide, genoeg ligbedden en een leuk barretje. De camping ligt op loopafstand van het prachtige meer. Kinderen kunnen hier fijn spelen omdat het meer "warm" en lang ondiep is. Er zijn waterfietsen en bootjes te huur. Verder zijn er (afhaal)restaurants en een heerlijke gelateria! In de omgeving is genoeg te doen: wandelen in de bergen, leuke stadjes zoals Trento en Levico, klimbos en bezoek aan het kasteel. Kortom wij hebben hier genoten van onze vakantie en komen hier zeker nog eens terug!

Prima plek om te verblijven

Louis, 9-7-2017

Zeer vriendelijk personeel. prima ontvangst. In weekend is camping zeer vol met italianen, maandag tot vrijdag is er echter ruim voldoende plek. Kies geen plekje langs de weg, hier kan het 's nachts druk zijn met verkeer van en naar de restaurants. Alles is bijna op loopafstand. Fietsen in omgeving is heel goed geregeld, gescheiden fietspaden, duidelijke bewegwijzering. Langste route is 80 km enkele reis. Op toeristen info in centrum zit een Nederlands sprekende dame. Lidl op 7 km, 2x een Coop op 2 km, MD discount op 5 km. Genoeg restaurants, waar je ook een ijsje haalt, op loopafstand. In restaurant Pescatore geen korting meer als je op de camping staat. Wel heel goede afhaalmaaltijden, ook kan je alleen (goede) patat halen. Super porties 1 grote patat is meer dan genoeg voor 2 personen. Als je af komt halen een gratis drankje van het huis. Zeker een plek om terug te komen. Minpunt is alleen dat zwembad om 18.00 dichtgaat ook bij zeer warm weer. Maar je kan de hele avond in het meer zwemmen. Douches op het strandje.

Echt gezellig

Nettie, 2-7-2017

De vriendelijke receptie, de mooie aanleg, het schone meer met de Blauwe vlag, het aardige dorpje, het lekkere brood, het mooie weer, puur Italië!

Erg mooie camping

S, 27-6-2017

Mooie camping. Vriendelijke mensen bij receptie en bar. Bar ook een gezellige plek om te zitten. (Met soms live muziek) Naastgelegen (vis)restaurant erg lekker. Zwembad wel wat klein, maar wel een van de weinige campings in de buurt met zwembad. Mix van Italianen en Nederlanders. Sanitair erg schoon. Mooie plekken, en voor Italië best ruim. Geen last van trein of verkeer. Kinderen vermaken zich op het speelveld.

Goed onderhouden en schone camping, vriendelijk personeel en je kan lekker bruinbrood krijgen in het winkeltje.

Ligt vrijwel aan het meer, restaurants op loop afstand en hebben allebei heerlijk eten, kan ook afgehaald worden.

Minpunt is dat je het afval moet scheiden

Mooie nette camping

Thijs, 17-9-2016

Vriendelijke behulpzame receptie, ruime keuze in zelf uit te zoeken plaatsen, alles voor een en het zelfde bedrag voor ACSI prijs. Vlakbij de receptie goede Wifi, verderop wat minder. Lekker brood in de minimarket ! Zeer goed schoongemaakte toiletten en douche's ! Jammer dat hij op 11 sept al ging sluiten ! Mooi zwembad, minimale speelaccomodatie voor kinderen ! Bij restaurant Al pescatore, 50 meter verderop lekker eten tegen een goede prijs !

Heerlijke vakantie gehad!

Joyce, 14-9-2016

Bij aankomst schrokken we even van de hoeveelheid campings. Maar op den duur went dat wel. Al pescatore was naar onze mening een van de leukste! Het is een knusse camping. Mensen van de receptie zijn super vriendelijk en helpen je waar nodig. Leuk barretje bij het zwembad! Het meer is op steenworp afstand en de ligging is geweldig! Je kon waterfietsen huren wat voor de kinderen geweldig was. In de omgeving was genoeg te doen! Leuke steden: Trente, Balzano en Verano. Je kunt er fantastisch fietsen en wandelen in de omgeving. We waren naar 2,5 weken eigenlijk nog niet uitgekeken. Wellicht gaan we volgend jaar terug.

De campings zijn Italië wat aan de dure kant en dat was bij deze camping ook. Eetgelegenheden bij de campings waren oké maar wel erg druk. We zijn op zoek gegaan naar wat meer traditionele restaurants en die waren er ook prima te vinden!

Goede camping

Dirk, 22-8-2016

Vriendelijke ontvangst bij receptie bij aankomst.Leuk barretje bij zwembad met vriendelijke prijzen. Rustige camping met voor Italie merengebied relatief ruime plaatsen.

Kleine campingwinkel met weinig aanbod, maar genoeg supermarkten in de buurt . Prachtig schoon en warm meer op loopafstand. Vriendelijk personeel op de "afvalscheidingsmedewerker"na.Het afval dient zeer strikt gescheiden te worden (bijv. plastic fles moet de dop los ingeleverd worden). Je afval werd letterlijk door medewerker doorzocht , niet echt klantvriendelijk.

Zwembad was goed maar niet bijzonder, het meer is warmer en aantrekkelijker..

Sanitair ok, geen wc papier en vaak koud afwaswater of niet voldoende warme douche. .Er is in de omgeving voldoende te zien. Vrij smalle straatjes op de camping.Al met al een leuke camping maar of prijs/kwaliteit in overeenstemming is?

Heerlijk relaxte camping

nicohoekstra, 21-8-2016

Deze camping is ideaal gelegen vlakbij het meer, direct naast de camping zijn een aantal prima restaurants, ijssalons en hele mooie wandelroutes. Ons viel vooral de relaxte sfeer op bij zowel de camping als bij dit meer. Geen massale herrie campings of drukke disco's maar heerlijk relaxt vakantie vierende Italianen en Nederlanders.

De camping zelf is niet te groot waardoor alles makkelijk te belopen is en voor de kinderen lekker overzichtelijk is. Het zwembad en het barretje zijn erg leuk en gezellig. Bij het barretje is het in de middag goed toeven als de kinderen in de speeltuin spelen of in het zwembad liggen. 's-Avonds speelt zich hier ook de (kleinschalige) animatie plaats.

Winkeltje en de receptie zijn prima, met zeer vriendelijke mensen.

Minpuntje vonden wij het wel heel strenge afvalscheiding beleid. Onze vuilniszakken werden minutieus doorzocht en gecontroleerd terwijl we bestraffend werden toegesproken over de foutieve aanlevering, erg onplezierig.

Concluderend een erg prettige camping waar we best nog eens heen willen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Al Pescatore in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Al Pescatore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Al Pescatore scoort een 8.32 uit 10 op basis van 94 reviews.