Hotel Langgenhof

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Langgenhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Langgenhof in het Nederlands

gezellig familiehotel met fantastisch eten.

stam
7-3-2010

Heel mooi hotel. Ligt dicht bij het dorp. Inderdaad 30 procent korting op de skiverhuur. Niet zo ver van de kronplatz af en we kunnen zeker voor beginners ook skigebied alta badia aanbevelen.

Eten is echt minstens 4 sterren waard. Echt van hoge kwalitiet. Je hebt geen buffet maar elke dag een keuze voor de dag erop wat je wilt eten. En dan heb je dus elke dag een 4 gangen diner. Wil je wat anders dan is dit zeker geen probleem. Het wordt gewoon voor je aangepast.

Wij vonden wel een paar kleine dingen nadelig.

weinig parkeerruimte voor de gasten. De etenstijden zijn ontbijt van 07.00 tot 10.00 maar het avondeten is van 19.00 tot 20.00

LET OP!!! italie heeft ook in de winter een siesta tussen de middag. Winkels zijn dicht tussen 12.00 en 16.00 en op zondag gesloten.

Er zit inderdaad een sauna in het hotel maar deze is open van 16.00 tot 19.30.

Gereisd Met partner in maart 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Langgenhof in Brunico - Bruneck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Langgenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.