Reviews over Brez

Ruim appartement in prachtige omgeving

edgar1976,
    6-7-2016

Ik heb dit appartement gebruikt als basis voor een weekje fietsen. Prachtige omgeving en een prima appartement. De beheerster is zeer hulpvaardig. Verwacht niet teveel van de wifi, deze werkt meer niet dan wel. In Brez zit een kleine supermarkt (Conad), maar redelijk dichtbij zijn er grotere supermarkten (Fondo (Conad), Cles (Lidl). Voor kinderen is hier niet veel te beleven.

Authentiek met modern comfort

frits_3,
    7-11-2012

Een oude Italiaans herberg geheel gerenoveerd met behoud van authentieke elementen. Gastvrije eigenaar die redelijk Duits spreekt. Uitstekende keuken.

Mooie streek. Kamers zijn smaakvol en comfortabel ingericht. De bar is origineel en plaats van samenkomst voor de lokale bevolking. Lift aanwezig.

Brez scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews