Hotel Temlhof

0Tonen op kaart

4 Reviews over Temlhof

• 9Wijnja01-03-2018

Fantastich!

Prachtig hotel met een rijke historie, sfeervol. Leuk zwembad, prima sauna voor na het skiën. Het skigebied is goed te bereiken met de auto. Het eten is zeer goed. We hebben een prima verblijf gehad!

• 7Miranda24-08-2012

Erg verouderd, maar heerlijk gegeten.

De hotelkamers zijn zeker aan een opknapbeurt toe. Zeer verouderd. Wel een mooi binnen en buitenzwembad. Het eten was i.t.t. eerdere berichten heerlijk! 4 gangen, voor het voor- en hoofdgerecht was een keuzemogelijkheid. Misschien was er een nieuwe kok? Personeel was vriendelijk.

• 6F. de Rooij-Ramekers18-08-2009

De prijs/kwaliteitsverhouding is slecht

Kamer is gedateerd,slecht matras.Tip: neem je eigen hoofdkussen mee. Geen fles wijn gekregen en het inbegrepen diner en de service aan tafel was van minimale kwaliteit. Positief was dat de tuin een zwembad(je) heeft en een aardige tuin.

• 5Jan04-09-2008

Rustig gelegen hotel

Ouder hotel met eenvoudige kamers. Het eten is matig. De bediening is vriendelijk. De opvang aan de hotelbalie was pover ( door een ober in opleiding) evenals de wijze van afhandeling bij vertrek. De in het arragement opgenomen fles wijn hebben we niet gekregen, en voor het eveneens in het arragement opgenomen diner hebben we moeten vragen anders was het opgenomen de afreking. Tevens werdt er door receptioniste 20% bonus geteld voor het aanvragen van een taxirit naar het station. Kortom een niet aan te bevelen hotel.

Hotel Temlhof info

Veilig betalen met