Appartement Gasserhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolBressanone - Brixen

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Gasserhof voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9.2Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Gasserhof

• 9CKB06-11-2018

Fantastisch!

Wat een heerlijk hotel! Prachtige, ruime en schone kamers. Allemaal anders ingedeeld met voldoende plaats voor al je spullen. Het ontbijt en diner is heerlijk en de eetzaal ziet er verzorgd uit. De bediening is zeer vriendelijk hoewel wij opvallend genoeg bij de eigenaars juist dat stukje toewijding mistten. Aan de overzijde van het hotel zit een kleine supermarkt voor al het overige heb je de auto nodig want het hotel is echt op een berg gelegen. Op één avond was er een oefening van de muziekkapel in de tuin; heel gezellig met een lekker glaasje erbij hiervan genoten. Het zwembad in tuin is heerlijk en schoon en er zijn voldoende ligbedden. De prijzen zijn aan de hoge kant maar wij hebben genoten in Gasserhof! Een absolute aanrader!

• 10Jolanda05-08-2013

Geweldig hotel

2 jaar geleden nieuw neergezet naast een bestaand gasthof. 35 hele mooie ruime kamers, hip ingericht, grote douches. Veel ruimte in de kamers. Kinderslaapkamer met 2 bedden ingenieus weggewerkt. Eten, 5 gangen, erg goed. Mooi binnen en buitenzwembad en wellness erbij. Brixencard inclusief. AANRADER!!!! Voor de kids een trampoline in de tuin bij zwembad en een pingpongtafel.

• 9Carolien Holtrop16-08-2012

Fantastisch hotel

Zeer ruime, schone en prachtig vernieuwde kamer. Met 2 kids van 16 en 12 jaar genoeg ruimte en ze hadden eigen bedden! Meestal is dit een sofabed, maar hier niet. Heerlijk uitgebreid 5 gangen diner en goed ontbijt. Brixen een leuk stadje en een prachtig wandelgebied voor jong en oud. Kortom heerlijk vakantie gevoel in hotel Gasserhof. 's Avonds weing te doen.

• 9SvT12-03-2012

Mooi appartement, heerlijk eten

Appartement Gasserhof was ons verblijf tijdens onze wintersportvakantie. Het appartement was geweldig. Het was licht, ruim en allemaal erg nieuw. Het weer was die week geweldig dus we hebben ook gebruik kunnen maken van het zonnige (wel kleine) balkon. Het ontbijt had een ruime keus. Parkeren kon in de parkeergarage. Skibus stopte achter het appartement. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Gabriele09-01-2012

Magnifico.

Appena tornati dopo 3 gg. passati benissimo su questa struttura. Noi abbiamo scelto un appartamento con cena e colazione in hotel e ci siamo trovati benissimo. Comodo, pulito e accogliente. Paesino bellissimo comodo a Bressanone. Cene buonissime e piscina stupenda. Tutto nuovo! Ci torneremo. Unica cosa: troppo caldo nella sala da pranzo.

Appartement Gasserhof info

Veilig betalen met