Appartement Gasserhof

We hebben een aantal aanbieders voor Gasserhof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Gasserhof in het Nederlands

Geweldig hotel

Jolanda, 5-8-2013

2 jaar geleden nieuw neergezet naast een bestaand gasthof. 35 hele mooie ruime kamers, hip ingericht, grote douches. Veel ruimte in de kamers. Kinderslaapkamer met 2 bedden ingenieus weggewerkt. Eten, 5 gangen, erg goed. Mooi binnen en buitenzwembad en wellness erbij. Brixencard inclusief. AANRADER!!!! Voor de kids een trampoline in de tuin bij zwembad en een pingpongtafel.

Fantastisch hotel

Carolien Holtrop, 16-8-2012

Zeer ruime, schone en prachtig vernieuwde kamer. Met 2 kids van 16 en 12 jaar genoeg ruimte en ze hadden eigen bedden! Meestal is dit een sofabed, maar hier niet. Heerlijk uitgebreid 5 gangen diner en goed ontbijt.

Brixen een leuk stadje en een prachtig wandelgebied voor jong en oud. Kortom heerlijk vakantie gevoel in hotel Gasserhof. 's Avonds weing te doen.

Mooi appartement, heerlijk eten

SvT, 12-3-2012

Appartement Gasserhof was ons verblijf tijdens onze wintersportvakantie. Het appartement was geweldig. Het was licht, ruim en allemaal erg nieuw. Het weer was die week geweldig dus we hebben ook gebruik kunnen maken van het zonnige (wel kleine) balkon. Het ontbijt had een ruime keus. Parkeren kon in de parkeergarage. Skibus stopte achter het appartement.

Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasserhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gasserhof in Bressanone - Brixen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gasserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gasserhof scoort een 9.6 uit 10 op basis van 4 reviews.