Hotel Rentschnerhof

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rentschnerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rentschnerhof in het Nederlands

Eenvoudig hotel met fijn zwembad

B. Hoekman, 6-9-2016

De kamers van dit hotel zijn gedateerd, maar de bedden lagen prima en het ontbijt was heerlijk. Achterkant kijkt uit op de wijnvelden, voorkant op de weg. Personeel was erg vriendelijk en we hebben heerlijk in het zwembad gezwommen. Jammer van de (goedkope) plastic stoelen op het buitenterras.

Vanuit het hotel ben je snel in het centrum van Bolzano, een erg leuke stad!

fijn hotel

hetty, 10-8-2009

In dit hotel hebben we 1 overnachting gehad, aardige eigenaresse helaas was er geen familiekamer, maar we kregen voor een schappelijke prijs 2 2persoonskamers. Schoon en ruim genoeg met uitzicht over de wijnvelden en de autotrein van Bolzano maar we hebben geen last van de trein gehad. Ontbijt was heerlijk, kortom fijn hotel in een prachtige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rentschnerhof in Bolzano - Bozen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rentschnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rentschnerhof scoort een 7.33 uit 10 op basis van 2 reviews.