Appartement Messnerhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolBolzano - Bozen

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Messnerhof voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Messnerhof

• 9marcoenroos_114-08-2014

Prachtig adresje!

Zeer mooi, licht, schoon ruim appartement (nr. 4). Fantastisch uitzicht op Bolzano. Ligging is rustig, zeer grote wijngaard om app. huis. Familie/eigenaren wonen ook in pand, er zijn 4 gastenappartementen. Zitjes om het huis heen, als ook speelplekken voor de kinderen. Vriendelijke eigenaren. We kregen de Bozen-pas cadeau van de eigenaren, hiermee kon je gratis gebruik maken van OV, Seilbahnen, gemeentezwembad van S. Jenesien etc. Aanrader!

• 8Ellen28-05-2009

Geweldig uitzicht

Wij zijn hier met onze kinderen (4 en 7) geweest. Erg schoon en ruim appartement met een prachtig uitzicht over Bolzano en op de Dolomiten. De eigenaren zijn aardig en vertellen graag iets over de omgeving, maar dringen zich niet op. Er is zelfgemaakte wijn en jam te koop en we kregen de sleutel mee van het oude kerkje dat op hun landgoed staat, om het te bezichtigen. Er zijn 2 wegen naar het Gasthof toe; als je van steil houdt, neem je de kortste route, zeer pittig..... Maar sinds een paar jaar is er ook een goede, minder steile en smalle weg.

Appartement Messnerhof info

Veilig betalen met