Hotel Magdalener Hof

ItaliëTrentino en Zuid TirolBolzano - Bozen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Magdalener Hof voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Magdalener Hof

• 10huub06-08-2018

Voor enkele dagen leuk.

Rustig gelegen hotel met super ontbijt, in bijgebouw geslapen, super grote kamers met airco en zeer schoon. Zeembad is relatief klein en niets voor kinderen. Uiterst vriendelijk personeel. Bolzano zelf valt als stad tegen is absoluut niet te vergelijken met de dorpjes aan gardameer of aan de kust. In de omgeving is voldoende te doen!

• 9Daniel10-08-2017

Goed verzorgd hotel in mooie streek

Perfect restaurant voor s'avonds, helaas was de loungebar door zieke medewerker niet open. Ontbijt zou wat uitgebreider mogen. Wij lagen in een suite in nieuw gedeelte, werkelijk prachtig!

• 7registratie_witteveen11-08-2012

Redelijk hotel voor doorreis

Hotel is prima voor op doorreis. Restaurant is redelijk goed, zwembad een beetje fris, en te klein voor een langer verblijf. Wij hadden een familiekamer, en die kunnen we echt niet aanraden. Was echt klein, had geen airco (en dus zeer warm), en we hadden een vervelende trap in de kamer om bij het slaapgedeelte voor de ouders te komen.

• 9HM23-07-2012

Heerlijk hotel!!

Mooi hotel aan de rand van Bolzano (op loopafstand). Wij kregen een kamer in het nieuwe gedeelte vh hotel (in jan. 2012 gereed). Prachtig afgewerkt, dikke badjassen, grote badlakens, mooie familiekamer. Jammer dat de bed/bank voor de kinderen waardeloos slaapt. Verder geen enkel minpunt, fijn zwembad, uitzicht op Dolomieten. Aanrader zeker als tussenstop naar midden-italie.

• 9Jakobs02-09-2009

Goed hotel

We hebben dit hotel geboekt voor 1 nacht op onze doorreis naar Italië. We hadden een familiekamer. Wel prijzig vonden wij. Kamer was groot genoeg voor 4 personen. De badkamer was alles aanwezig en elke centimeter benut. Deze had iets ruimer mogen zijn. Zwembad was heerlijk om even bij te komen. Erg leuk lounge gedeelte buiten. Dinner en ontbijt waren heerlijk. Fijn dat ze er verschillende talen spreken. Echt een aanrader.

• 10Grazyna i Daniel29-08-2009

romantyczne miejsce

hotel połozony w bardzo malowniczym miejscu wsród winnic, widok z okna pokoju mielismy na goryi na ogród hotelu.godna polecenia jest restauracja hotelowa jedzenie wysmienite a obsluga tak mila ze az nie chce sie opuszczac tego malowniczego miejsca

• 8Norbert13-08-2009

Goed gelegen in de nabijheid van de snelweg

hotel is goed gelegen dichtbij de Brenner autosnelweg. 1 persoonskamer is erg klein. geen airco. inrichting enigzins gedateerd, verder schoon. diner + ontbijt dik in orde. aardig en goed ter zake personeel. Prijs van de kamer vrij hoog in verhouding tot wat ik in Duitsland gewend ben te betalen voor soms ook wel 4 sterren hotels.

• 10Peter Thut29-09-2008

Jodlerchor

Sauber, Freundlich, Personal kompetent hilfreich und freundlich.

• 10van dijk24-06-2008

Wij sluiten ons aan bij de voorganger. Het is een echte aanrader voor een vakantieganger die waar wil voor zijn geld. De ( open)keuken is heerlijk en vers. Ook de verse ovenpizza is om je vingers bij af te likken. Ze spreken verschillende talen. Het ontbijt geeft je een goed begin van de dag. Voor uitstapjes is het perfect gelegen. Je voelt je er gelijk thuis en welkom bij de familie.

• 9Wendy25-03-2008

Geweldig Hotel!!! Ben er in aug. '06 geweest en ga er komende zomer weer heen (2008). Dit hotel staat pas sinds gister op de site, ik had een mail gestuurd of ze dit hotel er bij wilde zetten omdat ik de omgeving en hotel allebei geweldig vond! Erg vriendelijk personeel, Eigen parkeergarage en parkeerplaats met ruim voldoende plaats, eten is heerlijk! In Italie is t ontbijt vaak minder maar hier is het super! Heel veel keus, scheelt ook dat je in Zuid Tirol zit die hebben ontbijt op de Oostenrijkse manier. Het ligt net buiten de stad dus lekker rustig en je bent met 10-15 min lopen in de stad. Kamers zijn perfect! Lekker ruim en erg schoon! Badkamer is Luxe en ook groot en erg schoon! Uitzicht ligt een beetje aan de kant van het hotel maar er is maar 1 kant met slecht uitzicht maar zover ik weet woont daar de familie zelf dus geen hotelkamers! Een echte aanrader!

Hotel Magdalener Hof info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar

Veilig betalen met