Hotel Badl (in Kaltern am See)

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Badl (in Kaltern am See) voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Badl (in Kaltern am See)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand10 minuten met de auto, 7 km

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Geurensauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badl (in Kaltern am See) in Bolzano - Bozen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badl (in Kaltern am See) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.