Camping Fiemme Village

9 reviews over Camping Fiemme Village

• 2019
    9Stella21-07-2019

Geweldig

De camping heeft een prachtige ligging. Hier ben je na 2 weken nog niet uitgekeken . Met de guest card die je krijgt kun je gratis in de gondels en stoeltjesliften . De camping is gezellig klein . Heel mooi chalet. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en het restaurant super. Deze camping is echt een voorbeeld van less is more. Voor de kinderen was het kleine bad voldoende en er is een speeltuin voor de kleintjes en een voor de grotere net voor de ingang.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Senden16-07-2019

Nooit meer!

Wat een ellende, van 20.00 tot 23.00 ‘s avonds keiharde muziek en annimatie. Zo ongepast in de bergen en zo niet afgestemd op de gasten. Er staan 3 peuters bij de annimatie en 400 gasten op de camping moeten meegenieten en zijn opgefokt. Ik kon nog geen boek lezen. Echt jammer want het is een prachtige plek. De eigenaar is helaas niet aanspreekbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

6yvonne25-06-2017

prachtige ligging maar camping op zich viel tegen

wij hadden een 3 kamer stacaravan Chalet gehuurd viel erg tegen, klein en minimaal ingericht in overleg een ander chalet gekregen zonder bijbetaling compliment voor camp leiding waren uiterst vriendelijk en gastvrij ligging van dorpje Bellamonte op loopafstand maar uitgestorven is meer voor wintersport

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Adele31-08-2016

Camping de sfeer van de Dolemieten

Groots en speels opgezette camping, geen strakke laantjes. Je mag zelf je plek uitzoeken, plekken zijn niet genummerd. Plaatsen zijn niet altijd even vlak. 80 procent Italianen. Veel vaste plaatsen, hun caravans staan in netjes gemaakte houten chaletjes. Er hangt een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Pizza's in het restaurant zijn heerlijk en zeker niet te duur, evenals de broodjes die je elke dag kunt bestellen. Er is een compleet nieuw hoofdgebouw 2015 . Heel erg veel douches en toiletten die er erg mooi en netjes uitzien. Prima afwasruimte met een minpuntje, de afwasbakken zijn afgestemd op kleine mensen waardoor je nogal gebukt staat. Klein zwembadje, maar voor even af te koelen prima. De camping ligt op hoogte daardoor is het er wat koeler. Wij kwamen er om te wandelen, echt een geweldige omgeving hiervoor. Toeristenbelasting ietsje duurder, maar daardoor wel vrij toegang tot de gondels en het busvervoer. Kaartje verkrijgbaar bij de receptie. Talloze prachtige wandel en mountainbikeroutes op zeer korte afstand van de camping. Voor hele kleine kinderen bij de ingang wat speelattributen, echter net buiten de camping een grotere speeltuin. Wij verbleven 10 nachten op deze camping en waren er nog lang niet uitgewandeld, maar omdat het weer slechter werd zijn we toch verder gegaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Renate06-07-2016

Heerlijk genieten plek

We kwamen terecht in een nieuwe chalet. Er waren wat dingen dat je miste omdat het net klaar was. Maar de beheerders losten alles gelijk op. Zeer vriendelijke mensen. Altijd in voor een praatje. Restaurant hebben we heerlijk genieten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Esther03-07-2016

heerlijk rustige camping

Mooie nieuwe stacaravan , alles erop en eraan.Het is er heerlijk rustig. Er is een restaurant bij waar je heerlijk kunt eten eigenaars zijn erg vriendelijk.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Inge van der Heiden01-08-2013

Ouderwets fijne camping

Ooit als zesjarig meisje op deze camping geweest, nu voor het eerst op vakantie zonder kinderen. Zou voor pubers ook beetje saaie camping geweest zijn. Maar voor ons, liefhebbers van bergwandelen ideaal. Grote plekken, typisch Italiaans sfeertje met oudere Italiaanse echtparen in caravans met houten ombouw die elkaar allemaal kennen en 's morgens om 10 uur al zitten te borrelen in de bar. Die bar is trouwens erg prettig en goedkoop, zeker als het 's Middags weer eens regent zoals vaak in de Dolemieten.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 9wil en catherine30-07-2011

geweldige camping

Wat ons opviel waren de zeer ruime staanplaatsen. Verder waren er allerlei speelmogelijkheden. Het restaurant op de camping schotelt heerlijke gerechten voor, voor heel schappelijke prijzen. Het sanitair is wel wat verouderd. De omgeving is fantastish. Volop wandelmogelijkheden in de buurt in de Dolomieten, een supermarktje op loopafstand. Voor de kinderen staan er fietsen klaar. Echt een aanrader. Het weer is er wel wisselvallig.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair