Camping Fiemme Village

Kleine hotelsWeer vandaag10°4°
Camping Fiemme Village
6,7

6 reviews over Camping Fiemme Village in het Nederlands

wij hadden een 3 kamer stacaravan Chalet gehuurd viel erg tegen, klein en minimaal ingericht in overleg een ander chalet gekregen zonder bijbetaling compliment voor camp leiding waren uiterst vriendelijk en gastvrij ligging van dorpje Bellamonte op loopafstand maar uitgestorven is meer voor wintersport

Gereisd met partner in mei 2017

Camping de sfeer van de Dolemieten

Adele
31-8-2016

Groots en speels opgezette camping, geen strakke laantjes. Je mag zelf je plek uitzoeken, plekken zijn niet genummerd. Plaatsen zijn niet altijd even vlak. 80 procent Italianen. Veel vaste plaatsen, hun caravans staan in netjes gemaakte houten chaletjes. Er hangt een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Pizza's in het restaurant zijn heerlijk en zeker niet te duur, evenals de broodjes die je elke dag kunt bestellen. Er is een compleet nieuw hoofdgebouw 2015 . Heel erg veel douches en toiletten die er erg mooi en netjes uitzien. Prima afwasruimte met een minpuntje, de afwasbakken zijn afgestemd op kleine mensen waardoor je nogal gebukt staat. Klein zwembadje, maar voor even af te koelen prima. De camping ligt op hoogte daardoor is het er wat koeler. Wij kwamen er om te wandelen, echt een geweldige omgeving hiervoor. Toeristenbelasting ietsje duurder, maar daardoor wel vrij toegang tot de gondels en het busvervoer. Kaartje verkrijgbaar bij de receptie. Talloze prachtige wandel en mountainbikeroutes op zeer korte afstand van de camping. Voor hele kleine kinderen bij de ingang wat speelattributen, echter net buiten de camping een grotere speeltuin. Wij verbleven 10 nachten op deze camping en waren er nog lang niet uitgewandeld, maar omdat het weer slechter werd zijn we toch verder gegaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk genieten plek

Renate
6-7-2016

We kwamen terecht in een nieuwe chalet. Er waren wat dingen dat je miste omdat het net klaar was. Maar de beheerders losten alles gelijk op. Zeer vriendelijke mensen. Altijd in voor een praatje. Restaurant hebben we heerlijk genieten.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk rustige camping

Esther
3-7-2016

Mooie nieuwe stacaravan , alles erop en eraan.Het is er heerlijk rustig. Er is een restaurant bij waar je heerlijk kunt eten eigenaars zijn erg vriendelijk.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ouderwets fijne camping

Inge van der Heiden
1-8-2013

Ooit als zesjarig meisje op deze camping geweest, nu voor het eerst op vakantie zonder kinderen. Zou voor pubers ook beetje saaie camping geweest zijn. Maar voor ons, liefhebbers van bergwandelen ideaal. Grote plekken, typisch Italiaans sfeertje met oudere Italiaanse echtparen in caravans met houten ombouw die elkaar allemaal kennen en 's morgens om 10 uur al zitten te borrelen in de bar. Die bar is trouwens erg prettig en goedkoop, zeker als het 's Middags weer eens regent zoals vaak in de Dolemieten.

Gereisd met partner in juli 2013

geweldige camping

wil en catherine
30-7-2011

Wat ons opviel waren de zeer ruime staanplaatsen. Verder waren er allerlei speelmogelijkheden. Het restaurant op de camping schotelt heerlijke gerechten voor, voor heel schappelijke prijzen. Het sanitair is wel wat verouderd. De omgeving is fantastish. Volop wandelmogelijkheden in de buurt in de Dolomieten, een supermarktje op loopafstand. Voor de kinderen staan er fietsen klaar. Echt een aanrader. Het weer is er wel wisselvallig.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• BuitensportenHiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fiemme Village in Bellamonte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fiemme Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.