Tijdelijk €25 aanbetaling

Fiemme Village

We hebben de beste aanbieders voor Camping Fiemme Village voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 11 reviews

Meer camping info

11 Reviews over Fiemme Village

• 7Marinda22-07-2022

Camping viel tegen

Prachtige omgeving wat aan onze verwachtingen voldeed, mooie wandelingen kunnen maken met onze kids. De camping zelf ligt mooi en de plekken zijn voor Italiaanse begrippen ruim. Helaas is er een animatie programma waarbij er rond 20.30 met een megafoon over de camping alle kinderen opgeroepen worden om naar de voorkant van de camping te komen. Daar wordt tot 22.30 keiharde muziek gespeeld wat over het grootste deel van de camping flinke herrie veroorzaakt. Wij vonden dit vreselijk en de kinderen hadden er last van als ze rond dit tijdstip naar bed moesten. Dit maakt ook dat we nooit terug zullen gaan naar deze camping. Mocht je hier komen voor je rust dan zal je hier zeker niet ik het hoogseizoen moeten zijn. Het is fijn voor de kinderen dat er een zwembadje is en ook het restaurant heeft prima eten. De toiletgebouwen zijn redelijk schoon, er is alleen niet altijd warm water.

• 7Natuur
  • 9C Broeders10-08-2021

Een aanrader om heerlijk te genieten.

Als je kiest voor een actieve vakantie met een verblijf waar je rust en service zoekt dan ben je hier op de juiste plek. De camping heeft ruime plekken en als je een chalet huurt heb je Alle comfort voor een mooie prijs. Het personeel is vriendelijk en wij werden nog even gebeld of we al in de buurt waren omdat de reis wat langer duurde. Na aankomst genoten van een echte Italiaanse pizza in het restaurant. Het zwembad is wel wat kleiner als op de foto! Maar wel goed verzorgd. Animatie voor de kids en de combinatie met de vaste gasten maakt de sfeer gemoedelijk en je voelt je welkom. Let wel Predazzo ligt zo'n 400 meter lager, voor fietsers is het een paradijs maar je moet nog "even" naar boven.

• 9Stella21-07-2019

Geweldig

De camping heeft een prachtige ligging. Hier ben je na 2 weken nog niet uitgekeken . Met de guest card die je krijgt kun je gratis in de gondels en stoeltjesliften . De camping is gezellig klein . Heel mooi chalet. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en het restaurant super. Deze camping is echt een voorbeeld van less is more. Voor de kinderen was het kleine bad voldoende en er is een speeltuin voor de kleintjes en een voor de grotere net voor de ingang.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Senden16-07-2019

Nooit meer!

Wat een ellende, van 20.00 tot 23.00 ‘s avonds keiharde muziek en annimatie. Zo ongepast in de bergen en zo niet afgestemd op de gasten. Er staan 3 peuters bij de annimatie en 400 gasten op de camping moeten meegenieten en zijn opgefokt. Ik kon nog geen boek lezen. Echt jammer want het is een prachtige plek. De eigenaar is helaas niet aanspreekbaar.

• 6yvonne25-06-2017

prachtige ligging maar camping op zich viel tegen

wij hadden een 3 kamer stacaravan Chalet gehuurd viel erg tegen, klein en minimaal ingericht in overleg een ander chalet gekregen zonder bijbetaling compliment voor camp leiding waren uiterst vriendelijk en gastvrij ligging van dorpje Bellamonte op loopafstand maar uitgestorven is meer voor wintersport

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Adele31-08-2016

Camping de sfeer van de Dolemieten

Groots en speels opgezette camping, geen strakke laantjes. Je mag zelf je plek uitzoeken, plekken zijn niet genummerd. Plaatsen zijn niet altijd even vlak. 80 procent Italianen. Veel vaste plaatsen, hun caravans staan in netjes gemaakte houten chaletjes. Er hangt een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Pizza's in het restaurant zijn heerlijk en zeker niet te duur, evenals de broodjes die je elke dag kunt bestellen. Er is een compleet nieuw hoofdgebouw 2015 . Heel erg veel douches en toiletten die er erg mooi en netjes uitzien. Prima afwasruimte met een minpuntje, de afwasbakken zijn afgestemd op kleine mensen waardoor je nogal gebukt staat. Klein zwembadje, maar voor even af te koelen prima. De camping ligt op hoogte daardoor is het er wat koeler. Wij kwamen er om te wandelen, echt een geweldige omgeving hiervoor. Toeristenbelasting ietsje duurder, maar daardoor wel vrij toegang tot de gondels en het busvervoer. Kaartje verkrijgbaar bij de receptie. Talloze prachtige wandel en mountainbikeroutes op zeer korte afstand van de camping. Voor hele kleine kinderen bij de ingang wat speelattributen, echter net buiten de camping een grotere speeltuin. Wij verbleven 10 nachten op deze camping en waren er nog lang niet uitgewandeld, maar omdat het weer slechter werd zijn we toch verder gegaan.

• 8Renate06-07-2016

Heerlijk genieten plek

We kwamen terecht in een nieuwe chalet. Er waren wat dingen dat je miste omdat het net klaar was. Maar de beheerders losten alles gelijk op. Zeer vriendelijke mensen. Altijd in voor een praatje. Restaurant hebben we heerlijk genieten.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Esther03-07-2016

heerlijk rustige camping

Mooie nieuwe stacaravan , alles erop en eraan.Het is er heerlijk rustig. Er is een restaurant bij waar je heerlijk kunt eten eigenaars zijn erg vriendelijk.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Inge van der Heiden01-08-2013

Ouderwets fijne camping

Ooit als zesjarig meisje op deze camping geweest, nu voor het eerst op vakantie zonder kinderen. Zou voor pubers ook beetje saaie camping geweest zijn. Maar voor ons, liefhebbers van bergwandelen ideaal. Grote plekken, typisch Italiaans sfeertje met oudere Italiaanse echtparen in caravans met houten ombouw die elkaar allemaal kennen en 's morgens om 10 uur al zitten te borrelen in de bar. Die bar is trouwens erg prettig en goedkoop, zeker als het 's Middags weer eens regent zoals vaak in de Dolemieten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Maria21-08-2011

Posto bellissimo. Stupendo. Una favola.

Posizione ottima, bellissima, costa poco. Impianti sanitari però... no comment. Sporco, scivoloso, non so se qualcuno pulisce i bagni... Ristorante/bar - qualità del cibo non alta. Ci siamo andati solo 1 volta e dopo non abbiamo rischiato più. Adatto ai bimbi. Davanti al campeggio grande parco giochi.

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar