Vakantiehuis La Bella Vita

1 review over Vakantiehuis La Bella Vita in het Nederlands

Heerlijk!

Marianne L
4-6-2018

W hebben genoten van het huis en de mooie omgeving. Het huis van alle gemakken voorzien, gezellig ingericht, goede bedden. In de tuin meerdere terrassen, een pizza oven, bbq en hottub. De contacten met de verhuurder waren bijzonder prettig en we voelden ons zeer welkom met onze 2 honden.

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Bella Vita in Andogno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Bella Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.