Hotel Splendid

echt Italiaans!

Petra
3-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

een gemoedelijk hotel met aandacht voor de gasten. Het eten is italiaans goed! opmaak kan wel meer aandacht hebben. Heel vriendelijk personeel. een geweldig skigebied voor degenen die rustig willen skieen. we komen zeker een keer terug.

goede prijs/ kwaliteit verhouding

IJsbeertje
6-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een heerlijke week gehad in hotel Splendid in Andalo. Een prima hotel voor mensen met kinderen, ontspannen sfeer. Beetje druk misschien in de krokus maar genoeg vriendjes. Voldoende afwisseling in het eten. Eenvoudige maar schone kamer met bad en balkon. Op loopafstand van de gondel met aan de voet daarvan hotel Cristallo waar je heerlijk kunt lunchen of koffiedrinken voor normale prijzen. Wij vonden het echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid in Andalo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Splendid scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.