Hotel Dal Bon

Weer vandaag5°-7°

• Ligging t.o.v. pistes7,5

6 reviews over Hotel Dal Bon in het Nederlands

Eenvoudig, prettig familiehotel met goede keuken

30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eenvoudig maar prettig familiefoto met centrale ligging in het dorp (winkels, gondels). Smakelijk en afwisselend 3-gangenmenu met saladbar en antipasti. Ontvangst en service al jaren vriendelijk en betrouwbaar.

Prettig, simpel en gastvrij Italiaans familiehotel

1-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Italiaans familiehotel met smakelijke keuken, eenvoudige en schone kamers met balkon. Centrale ligging in het dorp. Prettige en klantgerichte eigenaresse en toegewijde medewerkers. Ontbijt en diner zijn goed. 's Nachts rustig. Enig minpunt is het trage internet (€3,- voor in totaal 24 uur gebruik).

Heel prettig familiehotel met prima diner

27-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers simpel maar goed en schoon. Heerlijk centraal gelegen familiehotel waar voornamelijk Italianen komen. Prettige familiesfeer, goede service, heerlijk diner met saladbar. We voelen ons er prima thuis en komen er graag weer. Bij aankomst op zaterdagochtend (8.30 uur) was de kamer al klaar en bij vertrek konden wij onze spullen de hele dag laten staan (om nog een dag te kunnen skien). Ze doen zeer hun best het je naar de zin te maken.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een gezellig hotel met niet zo grote, maar schone kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet en zeer goed diner(3-gangenmenu met keuze!). Ligging van het hotel tegen het centrum(lekker rustig). Bij het hotel stopt de skibus(ieder kwartier). Perfekte pistes, ook als het wat minder weer is: niet te moeilijk en lekker breed. Veel keus in restaurantjes en lunchrooms. Weinig apres-ski. De meeste italianen spreken slecht hun buitenlandse talen!(heeft ook wel weer wat). Praktisch geen nederlanders in dit gebied. Wat ons betreft een aanrader.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een heel leuk hotelletje waar men probeert om je een fijne vakantie te bezorgen. eten is goed verzorgd en 1 avond in trentinostijl heel leuk.

een aanrader.

een minpuntje zijn de kleine kamers.

Een gezellig, niet te groot hotel

Henk
17-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een gezellig, niet te groot hotel. Mooie schone kamers en goed eten in het restaurant. Jammer dat de eigenaars geen engels spreken en heel beperkt duits. Ze doen wel moeite om te communiceren.

Alleen de niet Italiaanse serveerster in het restaurant sprak goed engels.

Een rustig hotel, aan een doodlopend straatje, wel in het centrum en ongeveer 250 meter van de cabinelift.

Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Dal Bon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dal Bon in Andalo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dal Bon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.