Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

accommodaties Trentino en Zuid Tirol met all inclusive

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Geweldig

Ellen,
    24-2-2019

Een geweldig hotel met prima keuken

Gereisd met vrienden in februari 2019

Droomskigebied fijn hotel.

Ad Heijmans,
    18-1-2019

Ideaal gelegen direkt aan de piste. Mooie kamers en geweldig eten. Personeel kan net een beetje klantvriendelijker. Maar een bijzonder geslaagde skivakantie gehad. Het skigebied is een paradijs. Ondanks dat hier genoeg blauwe pistes zijn raad ik het vooral aan voor gevorderden. Je ziet hier amper beginnelingen en ook snowboarders zijn hier minder dan in andere skigebieden. Onze voorkeur ging vooral naar de pistes in Corvara omdat het hier minder druk is en de pistes erg overzichtelijk zijn.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker vertoeven.

Gabriela,
    23-9-2018

Het eten is super. We hadden all in geboekt. Bediening super vriendelijk. Jammer dat je bij all in alleen bij het ontbijt lekkere koffie krijgt. Bij all in heb je 3 maaltijden (genoeg keus!) en een thee/koffie-uurtje (uit de automaat). Er waren nog wat kleine dingetjes die beter kunnen, maar voor de prijs was het perfect.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Absolute aanrader

Diger,
    12-8-2018

Mooi hotel op een zeer mooie plek op 1650 meter hoogte. Prima kamers, prima eten, uitstekende gastvrijheid. Prachtig groot zwembad om na een wandeling heerlijk even af te koelen. Goed startpunt voor tripjes naar de Dolomieten (uurtje rijden) of naar het Gardameer (uurtje rijden) Mooie landelijke omgeving om te wandelen met prachtige uitzichten. Aanrader: bij mooi weer aan het eind van de dag de zonsondergang achter de Brenta Dolomieten. Perfect te zien door het dorp iets uit te lopen op een uitzichtpunt. (genieten)

Gereisd met partner in juli 2018

Prima hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Losser,
    28-8-2017

Wij zijn met gezin van 2 kinderen 1 weekje in dit hotel geweest, Wij hadden hierbij een ruim 2 kamer appartement en verbleven onder A.I. Pluspunten zijn: Mooie schone en ruime kamer. Uitstekend eten, zowel ontbijt, lunch(pakketten) als ook het avondeten Vriendelijk personeel Schoon zwembad. Minpunten zijn: Beperkte A.I, drankjes tot 19:30, op buitenterras alles in plastic bekertjes, koffie met gebak in de namiddag is erg sober. Zwembad is voor kinderen alleen onder begeleiding. Weinig avondvertier. Houdt er rekening mee dat het gezellige centrum van Folgaria ca 20 min lopen is. In de omgeving van het hotel is veel te zien en te doen, diverse meren, kastelen en forten. Mooie (wandel)omgeving. Al met al voor ons een prima verblijf. Onze beide kinderen waren gratis terwijl wij in een mooi ruim 2 kamer appartement zaten en onder A.I geboekt hadden. Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017