Appartement Malga Riondera

Met jonge kinderen

Prachtige en rustige plek

mama5
19-8-2015

Malga Riondera is een bioturismo. Een oude boerderij met daarin en daarbij (in het houthakkershuis) 4 appartementen en 3 B&Bkamers;. Een combinatie van appartement met ontbijt in de opgeknapte, gewelfde, lichte kelderruimte is ook mogelijk. Eenvoudige accomodatie met als grootste troef de natuurlijke omgeving en het uitzicht (soms zelfs tot het Gardameer). In de zone waar de gevechtslinies van de Eerste Wereldoorlog lagen. Er zijn nog loopgraven en tunnels van 100 jaar geleden te vinden en nabij de vredesklok van Rovereto.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Malga Riondera in Ala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Malga Riondera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.