Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

goed hotel maar geen 10 op 10 waard!

eric,
    1-6-2017

zéér mooie spa en goede keuken al verminderen de buffets snel naar waarde door éénzijdigheid en weinig variatie vooral als er minder klanten zijn. Drank (wijn) is onnodig en schandalig duur. Mooie tuin en goede service maar geen extra attenties te verwachten! Eerder een 8.5 op tien.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hou het stil

Michael Vanwolleghem,
    10-2-2016

We gingen de eerste maal in 1995. Sindsdien gaan we minstens 2x per jaar naar 'ons' hotel. Het is er gewoon fantastisch, maar ik heb lang getwijfeld om een waardering te schrijven uit schrik volgende keer geen plaats meer te hebben. Mama, Ivan en Harald bezorgen ons steeds weer een zalige vakantie.

Gereisd met partner in januari 2016

Erg goed hotel met zeer vriendelijke eigenaar.

Fam. Sanders,
    9-3-2015

Het hotel is prachtig gelegen met uitzicht op het dorp Ortisei. De ski-bus stopt voor de deur. Kamers zijn zeer netjes en de bedden slapen heeeerlijk. Badkamer ook erg netjes. Alles is vrij nieuw. Ontbijt is ook erg goed. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi appartement in een schitterende omgeving

Fam. de Jong,
    8-8-2014

Het gebouw ligt iets buiten Ortisei. De familie Nocker is erg gastvrij en vriendelijk. Naast appartementen zijn er ook hotelkamers te boeken. Het hele hotel ziet er keurig netjes en schoon uit.

Wij hadden het appartement op de hoek. Dit is heerlijk ruim, met een mooie eet-, zithoek, een lekkere bank en een prachtig mooi uitzicht over Ortisei en omgeving. De douche is heel mooi, compleet met bidet en design radiator. Op de vide staat een 2 persoonsbed (te bereiken via een steile, smalle trap) en er is een aparte slaapkamer met 2 losse bedden.

Broodjes kun je een dag van te voren bestellen. De auto kan, in principe, geparkeerd worden in de garage. De skibus stopt voor de deur. Als je gaat skiën in Ortisei, S. Cristina of Selva is dat wel handig, aangezien het vaak lastig is om daar je auto te parkeren . Ga je naar de Seiseralm, dan sta je met een kwartier op het parkeerterrein bij de lift. Hier is volop parkeergelegenheid.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

EEN PERFECT HOTEL

TEMPELAERE HANSEBOUT,
    24-9-2013

Een heel vriendelijk onthaal van d eigenaars zelf zeer net en rustig hotel zeer fijne keuken een organnistatie voor u tegen te zeggen

Gereisd met partner in september 2013