Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Pracht camping !

Johan,
    2-2-2019

Prachtige camping, schoon en goed onderhouden. Ruime XL plaatsen zeker een aanrader. Als je aan de hegkant van de XL plaatsen staat heb je de zon 's avonds er tegenover heb je 's ochtends de zon en s middags de schaduw. Mooi zwembad, heerlijk warm water, restaurant met heerlijke afhaalpizza's. Je steekt de straat over en je bent bij het strand van het Caldonazzomeer met een aantal prima restaurants en terassen. In juni was het niet overvol maar gezellig vooral in het weekend. Begin juni in de avond wat onweersbuitjes gehad. In de omgeving kan je door het dal fietsen en langs het meer of naar Levico Therme meer. Weinig hoogteverschil om te fietsen. Wandelen in de bergen en heuvels rondom de camping gaat prima, goed aangegeven routes langs soms restanten van forten van WO I. Met de trein naar Trento ( je bent er zo) en Rovereto en Venetie. Venetië ben je wel lang onderweg (minstens 3,5 uur en erg druk). Rovereto zeer de moeite waard !

Gereisd met partner in juni 2018

Minpunt nu is helaas...

Ria,
    15-12-2018

Wij komen al bijna 20 jaar op deze camping! Even “thuis komen” en heerlijk vakantie. Onder de bomen op ons plekkie, Het is wel heel erg vervelend nu, dat de kans bestaat dat je extra schaduw krijgt van grote campers die strak tegen je plek geparkeerd worden. Je zit tussen campers geklemd! En als dan aan de overkant van het pad een gast de camper pal naast de weg zet, en dus achter zijn camper zit, dan zie je alleen maar wit staal, links rechts en voor. Ook erg onveilig voor kinderen! Op vele campings moeten caravans, campers en tenten achter op de plek staan met de deur naar het pad. Idee misschien om campers die bijzonder groot zijn op een apart gedeelte te zetten. Dit jaar stonden wij bijna op het punt te vertrekken naar een andere camping, gelukkig vond de meneer in de camper naast ons, dat hij verder moest. En hadden wij opeens weer uitzicht en licht/zon!

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellig!

Ad de Kort,
    25-11-2018

Mooie camping, gezellig en super personeel. Prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie ervaring op camping due laghi.

Elise,
    16-9-2018

ik heb 3 maanden stage gelopen op camping Due Laghi. ik heb zelf in het animatieteam gewerkt. deze camping bied mogelijkheden voor jong en oud. er is een animatie team afgelopen zomer bestond het animatieteam uit Nederlanders en Italianen. De receptie staat altijd voor u klaar. ook is er een zwembad en het meer op loop afstand. de camping bied veel mogelijkheden. het is een uurtje van Verona en een half uurtje van Trento vandaan 1 tip als je van sportiviteit houd is een activiteit zoals raften erg leuk. verder is het genieten en tot rust komen.

Gereisd alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

top vakantie

Rick Thijssing,
    11-9-2018

ik vond het een super ligging hebben mooi uitzicht mooie omgeving, super veel te doen op de camping en in de omgeving animatie was super was erg leuk om de kinderen mee te zien doen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018