Reviews over Vorno

Prachtige villa

Irma Douven,
    2-8-2012

Sina Casa is een prachtig authentiek Toscaans huis met ruime kamers en een mooi privézwembad. De keuken beschikt over een diepvries, koelkast, vaatwasmachine, oven, magnetron en natuurlijk een kookplaat (5-pits). De badkamer op de eerste verdieping is erg groot en voorzien van douche, bad en wc. Onder bevindt zich nog een tweede douche met wc. Tevens heeft u de beschikking over een wasmachine en strijkplank/- ijzer indien gewenst zonder extra kosten. De eigenaresse is een Duitse, getrouwd met een Italiaan, die altijd voor je klaar staat, ook al runt ze ook nog een eigen taxibedrijfje. Niets is haar te veel. Het plaatsje Vorno is erg rustig gelegen in de bergen nabij het pittoreske vestingstadje Lucca. De dichtsbijzijnde supermarkt vind je in de directe omgeving van Lucca op ongeveer 10 minuten rijden met de auto. Wel raden wij u aan een vliegenmepper mee te nemen uit Nederland, want daar is in Italië erg moeilijk aan te komen.

Goede keuze!

A. Mulder,
    24-6-2008

Huis zelf biedt wat je nodig bent, maar is niet supergroot. Tuin daarentegen is geweldig mooi en groot. Heerlijk onder de olijfbomen met in de verte uitzicht op Lucca (10 min. rijden).

Eigenaar was erg vriendelijk. Vorno is piepklein dorpje met wel een leuk restaurantje achter de kleine winkel.

Vorno scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews