Hotel San Lino

Hotel San Linosterstersterster

7.4Goed

Italië, Toscane, Volterra

Op vakantie geweest naar San Lino?

7.4Goed

Tonen op kaart

9 reviews over Hotel San Lino

• 7jhonnydewitte03-07-2015

Goeie ligging

Wij waren meerdere dagen in dit hotel in het mooie Volterra.Het hotel heeft een ruime parking die echt wel uitstekend is omdat je anders uw wagen beneden op de openbare parking moet achterlaten.Blijf je meer dan vijf dagen dan is de parking garage gratis anders is het 11 € per dag. Mooi hotel,goed gelegen met zwembad dat je niet zou zeggen aan de voorkant te zien. Goed en ruim ontbijt buffet,niks te weinig steeds genoeg aangevuld Vriendelijke bediening .ook bij aankomst Onze kamer was proper maar klein en heel gehorig . Badkamer super smal . Kamer gelegen aan de achterzijde waardoor je heel veel last hebt van mensen die smorgens vroeg gaan ontbijten en buiten kunnen eten onder uw raam alsook savonds hetzelfde probleem als er gasten buiten lang tafelen moet je niet slapen tot die vertrekken. op het eerste verdiep hoor je de mensen van de kamer boven u s;morgens en s;avonds rondlopen.storend langer slapen dan 7 u zit er echt niet in.Heel jammer

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Peter Verleun16-08-2014

goed hotel, uitstekende ligging

Goed hotel, uitstekende ligging. Ontbijt prima. Lekker zwembadje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Maria24-09-2008

Prima hotel

Prima hotel met goede ligging. Volterra is s'avonds gezellig en alles is te belopen. Ontbijt was goed voldoende keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel ( i.h.b. Sophia van de receptie) Tip: restaurant La Vecchia Lira, heerlijk gegeten. Wij vonden het een prima stek om ook vanuit Volterra de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in september 2008

• 8François Johan07-08-2008

goed hotel - centrale ligging

Goed hotel - heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Makkelijk bereikbaar - rustig en toch centraal gelegen. Voldoende keuze bij het ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Marcel en Conny12-07-2008

Met name de ligging van dit hotel is prima. Het is vrij uniek om een hotel te vinden binnen de stadsmuren met een zwembad. Auto kon worden geparkeerd (11,00 p/d) in een ruime garage. Kamers waren netjes verzorgd. Een safe op de kamer hadden wij wel prettig gevonden. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Prima uitgangspunt om de stad en de prachtige omgeving te verkennen. Logies/ontbijt geboekt. Er zijn voldoende goede en gezellige restaurantjes in Volterra waar de receptie overigens ook prima in had geadviseerd.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Carine11-07-2008

Het hotel ligt net binnen de muren. Een garageplaats kon worden gereserveerd (prijs 11 Euro). De kamer was netjes ; uitzicht op het zwembad op de binnenkoer. De receptioniste was heel vriendelijk, de kelner daarentegen eerder koeltjes. Het ontbijt was gevarieerd en voldoende.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 6van hollebeke eddy20-02-2008

We verbleven er een week in augustus 2006. Erg onvriendelijke receptioniste. Alle personeelsleden leken eerder vakantiehulpjes dan professionelen. Ontbijt (oud wit brood,wat kaas of confituur) kon niet voor 08.00 uur, terwijl een groep van 20 personen om 07.00 uur bediend werd ! Avondeten werd niet ter plaatste bereid, maar ergens vandaan gehaald, smaakloos en koud. Beter restaurant in centrum nemen voor avondmaal. Geen reductie voor een week verblijf. Prijs vier sterren, hotel maar twee sterren waard. Te mijden.

Gereisd met familie in februari 2008

• 7a.van der Pluijm10-09-2007

Heerlijk hotel,met goede uitval basis omToscane te ontdekken.Goed ontbijt,eenvoudige schone kamers,met goede airco.Lekker rustige binnenplaats met zwembad.Avond eten is van zeer goede kwaliteit,3 gangen voor slechts 16 euro.En er is tegen betaling een parkeergarage.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8jan09-06-2007

Sfeervol hotel (ex-klooster) midden in het historisch Volterra. Zeer vriendelijke bediening. Kamers iets onder 4*-niveau. Aangename rustige binnenkoer met zwembad. Goed ontbijt. Restaurant s'avonds wel echt ondermaats, je eet veel beter elders in Volterra.

Gereisd in juni 2007

0 tips over Hotel San Lino