Hotel La Locanda ****

Hotel La Locanda ****

Hotel La Locanda
Hotel La Locanda

We hebben een aantal aanbieders voor La Locanda voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Locanda in het Nederlands

Hier hadden we via touroperator half pension

Dick van der Sluis, 6-8-2007

Hier hadden we via touroperator half pension. Dat liep in het begin niet al te best maar het personeel heeft de problemen op een keurige en correcte manier opgelost. Alleen jammer dat het personeel in het restaurant vergeten was dat ze hier voor de klanten zijn en niet om hun eigen chagrijnigheid te tonen. Wat hadden deze mensen een hekel aan het werk. Gelukkig had het keukenpersoneel deze instelling niet, want wat er op tafel kwam was prima. Het restaurant was niet in het hotel zelf, maar op een heel mooi plein in de stad. Het hotel zelf was heel verzorgd met een geweldig ontbijt en prachtige inrichting waar het personeel dagelijks alles prima poetste en voorzag van nieuw bed- en badmateriaal. Hier willen we best nog eens terug, alleen dat personeel van het restaurant mag lessen nemen in gastvrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Locanda in Volterra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Locanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Locanda scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.