Hotel Il Palagetto

ItaliëToscaneVolterra

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Il Palagetto voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 40 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 40 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

40 Reviews over Il Palagetto

• 8Michel19-10-2017

Onwijs uitzicht; prima hotel

De ligging is echt fantastisch, daar is iedereen het volgens mij wel over eens. Uitstekende plek om Pisa, Florence, Lucca of Siena te bezoeken (allen op max 1,25 uur rijden).

Voor de rest is het een prima middenklasse hotel. Het ontbijt is prima, maar niet heel uitgebreid. Logisch, want het is relatief een klein hotel. Bij lunch en diner wordt dezelfde kaart verstrekt en is erg goed! Maar in ons 1,5 week verblijf ga je meestal in Volterra eten voor meer variatie.. Wij hadden kamer 9 en deze is niet aan te raden omdat deze geen balkon of terras heeft, alleen klein raam. De kamer zelf was ook niet heel ruim, maar wij sliepen er alleen dus goed genoeg voor ons. Wel was het doorspoelen van het toilet van de buren (te) goed te horen. Wel een minpuntje wat ons betreft, maar van anderen hebben wij hier geen klachten over gehoord. Voor de rest wordt er prima schoongemaakt. Het is er super rustig en stil, daar moet je wel van houden.

• 8Kristel24-03-2017

Magisch plekje

Samen met een vriendin onze 25jarig vriendschap vieren! En wat een plek om dit te doen. Een goede uitvalbasis om Toscane te ontdekken! We genieten nog na met een mooi gemaakt fotoalbum. Reviews zijn al wat ouder, ik herken er weinig van terug.

• 9D. Zeventer18-09-2016

Prachtige plek!

Il Palagetto is een prachtige plek om tot rust te komen, Je kunt er heerlijk relaxen in een ongedwongen sfeer. Alle kritiek, uit eerdere recensies, is blijkbaar ter harte genomen. De kamers worden goed schoongehouden en het restaurant is heel goed! Het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt, er zijn voldoende ligstoelen en er is een afdak, zodat je in de schaduw kunt liggen. Echt genieten in een zeer gastvrije omgeving!

• 9Ewa07-06-2016

odlotowe miejsce

Wszystko mi się podobało. Dzięki Julio za Twój uśmiech. Grazzie Giulia.

• 5Alex19-08-2015

Helaas mismanagement op toplocatie

Erg mooi uitzicht, ligging is fantastisch. Waren lekker ontspannen op vakantie, dit was onze laatste stop van onze reis door Toscane. Begon me al vrij snel te irriteren aan oudere dame, was doorgaans erg gestrest, weinig behulpzaam en qua bediening een warhoofd. Na dag 1 hier ook niet meer gegeten wegens irritaties. Daarnaast zijn we aan het lijntje gehouden, onze airco zou al 4 nachten gerepareerd worden. Weinig geslapen, er is hier veel meer uit te halen. Ik zou een anders plekje adviseren, genoeg te vinden in omgeving. Gr. Alex

• 10Freek Bokma22-07-2015

Na renovatie begin juli 2015

Superhotel, heel aardig personeel. Mooie schone kamers. Heerlijk en gezond ontbijt. Prachtig zwembad. Kortom een absute aanrader.

• 9Corina08-10-2013

Heerlijk...

Dit rustieke hotel ligt op een magnifieke plek;bovenop een heuvel omringt door eindeloze vergezichten waarin af en toe een ree te zien is. 's Avonds kan je vanaf het hotel de torens van de oude stad Volterra zien die verlicht zijn.Onze kamer was niet groot maar je leeft toch buiten.Het had een kleine koelkast,géén kookplaatsje oid en ook geen waterkoker. De badkamer was perfect;heerlijke douche(voor evt 2 personen),wastafel,bidet en toilet.Dagelijks werd er schoongemaakt en ook het beddengoed+handdoeken verwisseld door de vriendelijke schoonmaakster.Het restaurant is goed maar wel wat prijzig.Het ontbijt is ook prima;oa vers gebakken taarten!Jammer alleen van de koffieautomaat; werkte niet optimaal. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.Echt kindvriendelijk is het niet;echt gericht op volwassenen(wat de rust ten goede komt) Er lopen 3 katten in en rondom het hotel;deze zijn van eigenaren en mogen overal komen,voor ons als dierenvrienden een pluspunt! Zwembadligging is prachtig!

• 9jirka versmessen18-03-2013

fantastisch

een aanrader. vriendelijke eigenaars, goede bediening ( wel op zijn Italiaans, dus piano) lekker eten ( keuze uit verschillnde menu's), FANTASTISCHE vergezichten. Wij hadden een kamer met terras geboekt,De kamer was ruim en net. Het enige minpunt hier was dat de airco niet wekte, doch dit was te verhelep ndoor de vensters open te zetten en de wind binnen te laten) Het hotel ligt wat afgelegen, voor ons een pluspunt, voor anderen misschien een minpunt. Ruim zwembad met infinity-zicht. De speeltuin was verouderd ( versleten). Prijs -kwaliteit kan men zich geen beter hotel indenken

• 5peggy.bocklandt14-09-2012

Nooit meer

Het hotel en het zwembad worden niet onderhouden. De airco werkt half of niet. Het ontbijt wordt met mondjesmaat aangevoerd, enkel als je staat te bedelen, vullen ze wat aan. Dan weer geen koffie uit het apparaat, dan weer geen fruitsap. Tafels worden niet afgeruimd.
    Heel weinig bergruimte in de kamers en geen in de badkamer. Ons toilet was stuk en liep de hele nacht door. Te bedenken dat ze daar een gebrek aan water hebben. Na het douche was onze badkamer een rivier., ergens een lek aan de afvoer denken we. De haardroger hing volledig uit elkaar (in de slang zater gaten van 10 cm) aan de muur. Deze hebben ze wel vervangen.

• 3Astrid pronk-Overduin22-08-2012

Zo jammer

De ligging is magisch, het gebouw is gesitueerd op een heuvel met het mooiste uitzicht over Toscane.Door de ligging een prima basis voor het bezoeken van diverse stedenWij arriveerde op een zeer warme woensdag en konden niet wachten om gebruik te maken van het zwembad. Deze heeft wederom een mooie ligging maar wordt helaas niet schoon gehouden, wat als oorzaak heeft dat er heel veel omgedierte in het water ligt. Het eten 's avonds was goed alleen kozen wij ervoor om de rest van de dagen in Volterra te eten, dat op 25 minuten rijden afstand ligt. De kamers samengevat: schimmel in badkamer en slaapkamer, vies, handdoeken met vlekken, beddengoed werd niet regelmatig vervangen. Er werken maar weining mensen waardoor het gevoel heerst dat men achter de feiten aanholt waardoor er last is van achterstallig onderhoud en service. Het bespreken hiervan is onmogelijk met de eigenaaresse. Het is zo jammer, ik denk dat met meer personeel en een cursus management zou dit een pareltje kunnen zijn.

Hotel Il Palagetto info

• VerzorgingHalfpension