ItaliëToscaneVolterraAppartementen VolterraAppartement Antico Borgo di Ariano

0Tonen op kaart

3 Reviews over Antico Borgo di Ariano

• 9yuri13-06-2014

pace e relax

bellissimi appartamenti su una collina con un panorama mozzafiato sulla val di cecina e la val d'era un giardino di circa 2000 mq con un bel barbeque dove la sera si possono fare grandi grigliate e mangiare in giardino ascoltando la natura,inoltre vicino c'è un ottimo ristorante con piatti tipici

• 7C. Haak18-07-2007

Vakantie gevierd in accomodatie la serra. Zeer mooie locatie boven op heuvel met adembenemend uitzicht over het schilderachtige toscaanse landschap. Alleen 100meter gelegen langs doorgaande weg, waar het in het weekend redelijk druk kan zijn ivm italiaanse toeristen richting de kust. Tevens zeer geliefd onder motorrijders. Algehele indruk; verzorgt en proper, goed onderhouden, douchecabine was iets slechter. Vriendelijk en gastvrij ontvangst, erg behulpzaam. Ligging topografisch ideaal, alle mooie steden zijn goed te bereiken en er zijn veel eetgelegenheden in de buurt en de mooie middeleeuwse stadjes volterra en san gimignano. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding van deze locatie erg goed.

• 8Wim - Ria - Fien - Maud08-08-2005

In het hoofdgebouw zitten Duitsers en Duits sprekende Zwitsers die samen allerlei activiteiten organiseren. Wij zaten in een huisje in het bijgebouw La Serra. Het was er super rustig en wij hadden een prachtig uitzicht op het Toscaanse landschap. Goed gelegen om mooie uitstappen te maken. Boodschappen kan je doen in de Coop via Volterra de weg naar Cecina volgen.

Appartement Antico Borgo di Ariano info

Veilig betalen met