Appartement Agriturismo Sante Vittoria

3 reviews over Appartement Agriturismo Sante Vittoria in het Nederlands

Fantastische accomodatie

M. Happé
21-9-2016

Accomodatie is een geheel opgeknapte oude boerderij die op de top van een heuvel in Toscane ligt met een schitterend uitzicht rondom. Geweldige keuken. Het personeel is erg vriendelijk.

Lunch

Patrick
2-2-2011

even een dagje op en neer vanuit Nederland voor een uitgebreide lunch op Santa Vittoria. Misschien een beetje overdreven, maar wel een leuk verjaardagscadeau. Lunch was voortreffelijk en uitgebreid, inclusief een mooie verjaardagstaart.

Gereisd Met partner in september 2003

Wederom Santa Vittoria

Patrick
2-2-2011

In september 2000 al twee weken hier doorgebracht, nu in mei 2002 wederom 2 weken op Santa Vittoria doorgebracht. Het was weer fantastisch. We hebben het prima naar ons zin gehad en weer heerlijk gegeten. Hier komen we vast nog wel een keer terug (al is het alleen al voor het eten)

Gereisd Met vrienden in mei 2002

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sante Vittoria in Volterra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sante Vittoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.