Sorteren

Reviews over Vivo d'Orcia

Net terug van vakantie in juli 2008

familie Depuydt
    16-7-2008

Net terug van vakantie in juli 2008. Italiaanse keuken van goede kwaliteit. We logeerden in een appartementssuite voorzien van een kitchenette, flatscreen TV, DVD-speler en stereo. Alleen de grondigheid van het onderhoudspersoneel kan beter. Toch wel een aanrader.

Super lokatie mooie kamers een geweldig uitzicht echt leuk

kamphuis
    23-4-2008

Super lokatie mooie kamers een geweldig uitzicht echt leuk om heen te gaan en eten is lekker maar ga ook eens ergens in de buurt eten want er zijn zoveel super leuke restaurantjes in de omgeving maar als je altijd daar wil eten is er keuze voldoende ik ben er al 3 keer geweest en ga zeker weer terug want rust vind je daar echt

Wat een prachtige plek en enorm ruim en enorm compleet

R. Oostenbrug
    26-8-2007

Wat een prachtige plek en enorm ruim en enorm compleet. Het huis is 500 jaar oud, dikke muren dus lekker koel. Schitterend zwembad meteen naast het huis, wat gedeeld wordt met de gasten in de overige 2 vakantiehuizen. Heerlijke tuin met een grote tafel waar onder de bomen heerlijk gegeten kan worden. Veel vuurvliegjes 's avonds, geweldig! Het plaatsje zelf is niet heel bijzonder, maar de omgeving is schitterend. Vergeet Montalcino, Montepulciano en Pienza niet!

Vivo d'Orcia scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews