Landhuis Streda Belvedere

Tonen op kaart

10 reviews over Landhuis Streda Belvedere

• 10Tino28-08-2017

Alles klopte

Wij gaan vaak op vakantie naar Italië en kiezen dan altijd voor een agriturismo. Streda Belvedere is er eentje waar alles klopte: mooi uitzicht, goed zwembad, appartement met airco, de gastvrijheid van Claudio, mooie wijnen, veel bezienswaardigheden in de buurt. Vooral Deens en Nederlandse gasten. Kortom, een echte aanrader. Wij en onze 2 dochters van 11 en 13 hebben het perfect naar onze zin gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Henk21-06-2015

Fantastisch uitzicht en heel mooie locatie

Heel mooie locatie, goed ingerichte tot appartementen omgebouwde schuren op een agroturismo. Het hele complex is gesitueerd op een wijn- en olijfboerderij. Zeer vriendelijk eigenaar (Claudio) met de nodige humor, spreekt goed Engels. Een van de eerste dagen van het verblijf begon de druivenpluk, Claudio nodigde uit om te komen kijken en gaf uitgebreid uitleg. Een wijnproefavond is inbegrepen bij de huur, hij maakt zelf prima wijnen en olijfolie. Ruime kamers, minpuntje is dat alleen de familiekamers een keukentje hebben. Heb je een gewone kamer geboekt, dan is het behelpen met ontbijt e.d. De agroturismo ligt op ca. 5 minuten rijden van Vinci en binnen 15 minuten afstand zijn genoeg eetgelegenheden en winkels. Wel is het huren van een auto een must om Toscane te verkennen. Florence kun je vanuit Empoli het best met de trein doen, een gedeelte van Florence is afgesloten voor verkeer. Over het algemeen vriendelijke mensen in Toscane.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Lianne25-08-2014

encora bellissima !

Na 3 jaar nog een keertje terug geweest : gewoon fantastisch !

Geweldige ligging met prachtig uitzicht, heerlijk rustig. Mooie steden, prachtige omgeving, lekker eten, drinken, relaxen..... Nog steeds top !

Vriendelijke ontvangst , Claudio staat altijd voor je klaar :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10v. Alphen20-07-2014

Fantastische plek!

Zeer mooi landhuis met bij ieder appartement een eigen plekje buiten. Zwembad met prachtig uitzicht. Vriendelijke eigenaar!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Jos06-09-2011

"Bellissimo"

Zoals ook de vorige beoordelingen al aangaven; dit is echt een top plek ! Alles is eigenlijk al gezegd en geschreven.

Je komt aan, krijgt een zeer vriendelijke en hartelijke ontvangst van Claudio of Eva en het grote genieten kan direct beginnen!!!!!

Mooie steden, prachtige omgeving, lekker eten, drinken, relaxen.....wat wil een mens nog meer......

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Natali09-08-2011

Super plek

Streda Belverde in Vinci is een fantastische uitval basis voor heel veel moois in Toscane. De eigenaar, Cloudio, zal alles doen om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen.

We zijn hier 2 weken geweest in de maand juli. Het weer is mooi, de omgeving prachtig, de wijn heerlijk en het zwembad verfrissend. Het dorpje vinci is klein maar gezellig. Er zijn voldoende eetgelegenheden en elke ochtend (behalve in het weekend) komt er om 08.30 een busje met allemaal lekkere verse broodjes die je dan kunt kopen.

Vanuit Streda Belverde hebben we Florance, Lucca, Pisa, Pistoia en San Giminamo bezocht. Dez plaatsen waren binnen het uur te bereiken (Florance hebben we per trein gedaan vanuit Empoli)

Onze kinderen (8 en 4) hebben zich hier ook uitstekend vermaakt. Kortom een TOP vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Joyce18-06-2011

Fantastisch uitzicht en heerlijk rustig en luxe

Ik sluit me volledig aan bij de vorige beschrijving. Claudio is een ontzettende gastvrije man. Wijnrondleiding erg leuk. Relaxed verblijf in prachtige omgeving. Heerlijk kingsize bed en airco en vaatwasser, tv en internet. Gebruik van wasmachine en droger. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Maria Koole28-05-2010

Prachtig gelegen, gastvrij en goede kwaliteit

Wij hebben erg genoten van onze vakantie bij Streda Belvedere, in het prachtige Toscaanse heuvellandschap temidden van wijn- en olijfboomgaarden. Het was één van onze mooiste vakanties ooit. We werden zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaar Claudio en we hebben werkelijk van alles genoten:

• Het prachtige panorama vanaf ons terras en vanaf het zwembad. • De whirlpool. • Ons pas gerenoveerde appartement in de Toscaanse landelijk stijl, met alle comfort zoals airconditioning, een vaatwasser, een kingsize bed en WiFi. • Het bezoek aan de wijnkelders en de wijnproeverij georganiseerd door Claudio was geweldig. • Streda Belvedere is zeer centraal gelegen tussen Pisa-Lucca en Florence. We zijn ook naar Siena, San Gimignano, Volterra, Vinci en andere kleine, pittoreske plaatsjes in de buurt geweest. Ook de kust is goed te bereiken. • De goede restaurants die Claudio ons heeft aanbevolen.

Streda Belvedere was de topper van de 3 agriturismi die wij hebben bezocht!

Gereisd met partner in september 2009

1 tip over Landhuis Streda Belvedere

• Henk, 21-06-2015

Super goed eten bij Agroturismo La Caseta in San Baronto. Idyllisch gelegen op een bergwand. Eigenaren schotelen in een Tapas-achtige setting streekgerechten voor en dit inclusief wijn voor maar € 25,00. Florence moet je gezien hebben, en alles ten zuiden van Vinci is zeer de moeite waard, mooie streek !

0 vragen over Landhuis Streda Belvedere

Landhuis Streda Belvedere info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin