Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag34°19°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Jana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Podere Jana in het Nederlands

Prachtige vakantie met grote groep

Caers Bart
10-8-2012

Wij waren met zestien volwassenen en zeventien kinderen (tussen 0 en 10 jaar) en hadden een heel leuke vakantie. Prachtige ligging, mooi zwembad, veranda en appartementen. Tuin, zwembad en omgeving werden zeer goed onderhouden en de aanwezige verantwoordelijke zeer behulpzaam en vriendelijk (inclusief Kap. Alberto Bertorelli engels ;-). BBQ en pizzaoven waren leuk. Centraalgelegen tussen Pisa, Lucca, Sienna, San Gimignano, Firenze, Volterra en kust. Grote supermarkt op 10 km in Empoli.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend Italiaans landhuis, prachtig uitzicht

Birgitte
6-7-2011

Goede ligging, 10 km van snelweg Pisa-Florence. Makkelijk te bereiken (verharde weg tot aan locatie, laatste km is iets smaller, maar uitstekend te doen). Appartementen zijn gelegen in landhuis, groot, compleet en met zorg ingericht. Locatie is zeer goed en netjes onderhouden. Locatie kan desgewenst ook ontbijt, diner en pizza verzorgen voor gezelschappen. Wij hebben ons trouwfeest hier gehouden met 30 personen en deze locatie was uitstekend hiervoor. De eigenaars laten je zeer welkom voelen. Het eten was erg goed. De locatie is intiem en hierdoor zeer geschikt voor bijvoorbeeld een huwelijk.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Jana in Vinci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Jana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.