Appartement Casa Leonardo

8.8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Casa Leonardo

• 9Sarah07-08-2013

Heerlijk rustig midden in de wijngaarden.

Wij verbleven 2 weken in een app. Op de 1e verd. Bij aankomst bood de eigenaar koele drankjes aan. Het appartement was super proper, leuk ingericht en voorzien van alle comfort. Minpunt was de ietwat kleine badkamer. Het balkon was ook niet zo groot, maar er is ook zitplek in de tuin. Het uitzicht is werkelijk prachtig, ook vanaf het zwembad. Vriendelijke eigenaar, altijd te bereiken. Wij boekten via touroperator, maar goedkoper is rechtstreeks via de eigenaar te boeken. We overwegen dan ook het volgend jaar zo te doen.

• 9Richard Brame29-06-2013

Wonderful place

We stayed at Casa Leonardo in early June. It really is a beautiful spot. The view takes your breath away, the appartments are perfect, cool and very well maintained. The garden is lovely, plenty of space and a lovely pool. Pisa, Florence and Lucca are all about 1 hour away by car. There isn't that much to do around Guidi itself but with an apartment, gardens, pool and view like this, who needs it!!!!! We will visit again.

• 8Yvonne04-08-2011

zeer mooi gelegen appartement

kleinschalig appartementencomplex (4 app.) Goed van inrichting met zwembad. Ligging enkele kilometers buiten Vinci, de geboorteplaats van Leonardo da Vinci. Veel rust en een schitterend uitzicht over de Toscaanse vallei. Ongeveer 30 km westelijk van Florence.

• 9Yvon22-08-2009

een topper

Een hele mooie plek. 5 appartementen waar veelal rustzoekers komen. Heerlijk zwembad. Fijne appartementen. Wel muggen, dus neem iets mee tegen muggen. Puur natuur en heerlijk rustig. Eigenaar organiseert een pizza avond en bakt pizza's met wijn. Echt ontdek je plek, heel speciaal. Je kunt gebruik maken van de barbeque, buitenkeuken of pizza oven.

Appartement Casa Leonardo info

Facilities