ItaliëToscaneVinciAppartementen VinciAppartement Agriturismo Spazzavento

Appartement Agriturismo Spazzavento

ItaliëToscaneVinci

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Spazzavento voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Agriturismo Spazzavento

• 8Yvonne11-09-2011

Relaxed

Lekker landelijk verblijf, Daniel was erg aardig en gastvrij. Prima prijs/kwaliteit verhouding !!

• 8Yvonne11-09-2011

Relaxed !

Daniel was zeer gastvrij en vriendelijk en we hebben vier fijne dagen bij hem gehad, prima zwembad voor ons gezin en lekker rustig gelegen. Ontbijt van zeer simpel tot uitgebreid (naar keuze). Echt landelijk gevoel. Een aanrader.

• 10Familie Verhoftadt13-08-2010

Ooit komen we terug !!!

Zeer aangename verblijfplaats in het échte Italië met een zeer warme ontvangst van Daniele, de perfekte gastheer ! We voelden ons 'thuisgekomen'. Vergeet de badmuts niet voor in het zwembad : alles wordt zeer goed onderhouden en daarom vraagt men een badmuts op te zetten in het zwembad. Een absolute aanrader.

• 10appartamento oliveto01-08-2010

Ben posizionato per visitare la Toscana

Abbiamo soggiornato nell'appartamento Oleandro, ben arredato e pulito. Il posto è incantevole, con una stupenda piscina a sfioro finlandese, circondata da oliveti e vigneti. Abbiamo anche provato l'idromassaggio, veramente molto rilassante!!!! I proprietari sono molto simpatici e ci hanno messo a nostro agio, facendoci sentire a casa nostra fin dal nostro arrivo. Ci hanno fornito tutte le indicazioni e i suggerimenti per visitare le città d'arte toscane e i borghi medievali più vicini a Vinci. La posizione centrale (tra Pisa, Firenze e Siena) ci ha consentito di raggiungere agevolmente le città più importanti in meno di un'ora d'auto. L'agriturismo dispone di altri due appartamenti, c'è però anche la possibilità di soggiornare in camere con bagno privato. Da non perdere la degustazione dei prodotti biologici dell'azienda agricola: l'olio extra-vergine di oliva e il vino bianco e rosso. Ritorneremo presto in questo posto. Da raccomandare!!!

• 10Bart Teuwen17-08-2009

Een super locatie voor je vakantie in toscane

We zijn hier dit jaar voor de 2de maal geweest, en hebben opnieuw een geweldige vakantie gehad. Er zijn zowel kamers als appartementen (wij hadden het appartement Oliveto geboekt), die ruim zijn (Oliveto heeft 2 slaapkamers en 2 badkamers), super proper, en van alles voorzien. Er is een leuk zwembad met een prachtig uitzicht over de regio. Vinci is goed gelegen om uitstappen te doen in de regio. Wat echter vooral super is aan dit verblijf is de vriendelijkheid waarmee je ontvangen wordt door de familie Zipoli (die ter plekke wijn en olie maken). Zij zorgen ervoor dat je je niet als toerist, maar je echt thuis voelt bij hun. Een aanrader voor iedereen die een trip naar Toscane wil maken.

Appartement Agriturismo Spazzavento info

Veilig betalen met