Appartement Agriturismo Diacceroni

Appartement Agriturismo Diacceroni
8,7

14 tips over Appartement Agriturismo Diacceroni

Sabina, 24-10-2018
Bij aankomst op zaterdag is het handig om alvast in Pontedera (de afslag vanaf de snelweg die je neemt naar Diacceroni) een paar boodschappen te doen. Dit kan bij de Lidle of Panorama. Zondag zijn de winkels in de buurt van Villamagna gesloten. De Coop in Peccioli (20 minuten rijden) is op zondag wel geopend.
Pascal, 8-7-2015
Wil je een onvergetelijke mooie plek waar je kan ontspannen, lekker kan eten, trouwen, met vrienden naar toe? this is the place!!!
Marina Del Gatto, 16-6-2015
De biologische producten zijn voortreffelijk en kun je daar ook kopen. Geen plek meer in je koffer? Geen zorgen..via de website kun je ook alles in Nederland thuis laten bezorgen!

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Diacceroni voor je op een rij gezet:

Marina Del Gatto, 16-6-2015
Ook leuk voor bruiloften!
Michael & Annemieke, 18-5-2015
Neem een kookworkshop bij kok Ricardo.
LIanne, 9-5-2015
Een supermarkt is minimaal 20 min. rijden. Dus goed nadenken over de boodschappen is wenselijk.

bestmayo, 7-8-2014

Boek wel de hoofdlokatie , dan zit je overal lekker dichtbij en is er savonds ook meer te doen. Wij vonden de andere lokatie wel erg rustig. Voor de kinderen ook minder te doen.

Daar ook slechtere bedden.

Supermarkt heb je in volterra maar in de zelfde tijd ( 35 min) rijd je ook naar pondeterra, daar zit een panorama die is heel erg groot en hebben ze alles.

Alex Deckers, 26-7-2014
Het hoofdcomplex Diacceroni vind ik persoonlijk de mooiste. De andere zijn wat rustiger.
Peter van Voorden, 29-6-2013
Erg mooie steden in de buurt. Kortom lekker eten, vriendelijke mensen en lekker weer.
Peter en Marjo, 16-6-2013
Bezoek ook de kleine omliggende dorpjes.