Camping Village Pappasole

Camping Village Pappasole
7,9

4 tips over Camping Village Pappasole

diana, 5-8-2013

met de veer naar Elba is erg leuk, neem badkleding mee!

Er staat in de reservering dat je moet betalen voor strandstoelen en parasol: flauwekul! Direct naast hun stukje strand is gewoon vrij strand voor iedereen! Neem zelf een kleine parasol mee

Mosje, 5-8-2013
Neem rotsharingen mee ! Tussen 1300u en 1600u is er Siësta. Het strand en het zwembad zijn heerlijk rustig. Dan is overal plek genoeg. Het kost wel wat maar ga met de auto op de boot naar Elba. Mooiste manier om Elba te ontdekken.
christel, 23-7-2013
De markt in Folonica is heel leuk. Ongeveer 6 km van de camping. "s Avonds is San Vincenzo of Folonica leuk..

We hebben een aantal aanbieders voor Village Pappasole voor je op een rij gezet:

marjo langeveld, 29-7-2012

voor kleine kinderen in de leeftijd tot ongeveer 13 jaar is er voldoende vertier op de camping, prachtig zwembad, hele mooie sportacomodaties.

jammer dat de animatie allemaal in het italiaans is.

Voor de oudere jeugd is er 's avonds weinig te doen, alleen een uurtje disco per dag.

tijdens ons verblijf weinig nederlandse jeugd.