Camping Village Pappasole ****

Review geschreven door diana

prima camping

diana
5-8-2013

Mooi zwembad, prachtig strand met een hele schone zee!!!! Je kon zien waar je liep, geweldig toch!! Wat mij stoorde was dat ze zo slecht duits of engels praatten. We zijn een avond in het restaurant geweest: de kelner praatte alleeen maar italiaans! Het restaurant opende om 18 uur, maar we kegen nog geen eten, want de kok was zelf nog aan het eten....Als je van vis en zeevruchten houd, prima kaart, anders: lekkere pizza :-) 80 % van de campinggasten zijn Italiaans. Wij hadden een maxi green stacaravan gehuurd: de caravan zelf is erg eng: bijna geen plaats om te lopen om de bedden heen. Badkamer niet echt geweldig schoon. Wat wel heel fijn was, is de veranda aan de caravan. Hierin staat ook de keuken en heb je wel voldoende plaats. Het zwembad is ondiep en er mag niet gedoken worden. Er is geen glijbaan. Het winkeltje heeft voldoende keuze, maar in het naastgelegen dorp Follonica is een Lidl en een COOP supermarkt! Trein komt meermaals per dag langs, niet erg storend hoor