Camping Village Pappasole ****

Review geschreven door J. Reimink

Super camping

J. Reimink,
19-8-2016

Wij hebben een week op camping pappasole gestaan met een caravan, erg mooie en grote sta plaats met een fijn schaduwdoek. De camping is ruim opgezet met mooie facaliteiten voor jong en oud. Prachtig aangelegd zwembad en een zeer goed restaurant met hele vriendelijke en snelle bediening. Ook beschikt de camping over een goed animatie team met leuke shows. Een midgetgolf baan en mooie sport en speelvelden met opblaasbare springkussen etc. Het strand ligt op 400m wat prima te lopen is. Echt een aanrader voor zowel eigen caravan/ camper en mooie bungalows!