Camping Village Pappasole

Camping Village Pappasole
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Village Pappasole voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Village Pappasole in het Nederlands

Geweldig en fantasties.

Wim van den Boogert
17-7-2018

Een geweldige camping voor mensen met kinderen, complete zwembaden, sanitaire, strand, verhuur alles in uitermate mooie en schone omgeving. Meerder malen zijn wij op dezelocatie geweest en is het een mooie uitval basis naar de schitterende steden Luca, Siena, Rome etc.

De duinhoeve is een soortgelijke camping en wij hopen dan ook een geweldig weekend te beleven samen met onze kleinkinderen.

Dit weekend zullen wij graag gebruik maken van alle faciliteiten.

Gr Wim

nooit meer

brons
20-9-2017

Zeer onvriendelijk personeel bij de receptie, spelen liever met hun gsm dan dat ze je helpen. Douches stinken contant naar riool. Restaurant is prima als je van aangebrande pizza houdt.

fantastisch

Peter
4-8-2017

Geweldige camping met een super gaaf animatieteam. Ze spreken beperk Engels maar zorgen voor een fantastische sfeer op de hele camping. Het animatie team wil iedereen betrekken bij alle activiteiten.

ferien und Service

Urs+Erika Willener
20-6-2017

Super hatten noch eine Panne mit unserem Gespann konnten am abend um 22.00

nicht starten kein Problem gingen an die Reception und sie schikten uns Lucca mit dem Buster und konnte unser Auto wieder starten ohne Komentar nochmals vielen Dank freuen uns jetzt schon wieder auf den September wünschen euch noch gute Geschäfte toitoi Willeners aus der Schweiz

tutto bene ,anzi,molto bene!

stefano
3-10-2016

piaciuto,servizi,pulizia,animazione,mare. non piaciuto nulla.

Super camping

J. Reimink
19-8-2016

Wij hebben een week op camping pappasole gestaan met een caravan, erg mooie en grote sta plaats met een fijn schaduwdoek. De camping is ruim opgezet met mooie facaliteiten voor jong en oud. Prachtig aangelegd zwembad en een zeer goed restaurant met hele vriendelijke en snelle bediening. Ook beschikt de camping over een goed animatie team met leuke shows. Een midgetgolf baan en mooie sport en speelvelden met opblaasbare springkussen etc. Het strand ligt op 400m wat prima te lopen is. Echt een aanrader voor zowel eigen caravan/ camper en mooie bungalows!

PULIZIA SERVIZI VIALI PISCINA SPAZI COMUNI

S.v.kooten
10-8-2015

Wij hebben in juni 10 dagen op camping Pappasole gestaan

met de camper.

Prachtige groene camping zeer ruim aan gelegd mooie ruime plaatsen overdekt met fijn gaasdoek om voor extra schaduw te zorgen als het warm is.

mooi zand strand aan de overkant van de camping.

Nadeel is wel dat er op het prive strand van de camping 25 euro voor een strandbedje betaald per dag betaald moet worden.

Leuke dorpjes in de buurt om gezellig rond te lopen.

Camping bellissimo

Gessica
21-8-2013

Il camping pappasole è adatto per famiglie con bambini ci sono belle piscine e il mare è abbastanza vicino.

Il ristorante non è speciale le colazioni invece sono ottime.

Consiglio a tutti di andare il divertimento è assicurato e l'animazione divertente.

Prenotateeeeeee!!!!!!!!

Dubbele gevoelens

B.Broeren
5-8-2013

Wij waren in de eerste 2 weken van juli op Pappasole. Er waren, zo vroeg in de zomervakantie, vrijwel geen Nederlandse mensen, en dus ook vrijwel geen Nederlandse kinderen op de capming. Erg jammer voor onze kinderen van 10 en 11 jaar oud.

De camping zelf was, net als het strand op prima loopafstand, erg netjes, mooi onderhouden, schoon, groen en de staplaats bij de gehuurde stacaravan was on-Italiaans groot. De sta caravan zelf echter was heel erg klein. Onze kinderen pasten nog wel op het kamertje nadat we de bedden tegen elkaar hadden geschoven, maar ik kan me voorstellen dat het voor een puber niet te doen is. Ook was het inderdaad erg warm en miste ik een normaal formaat koelkast.

De trein en snelweg hoorden we, maar we waren hiervan tevoren op de hoogte en hebben er niet minder van geslapen. De omgeving is prachtig en Riotorto is een prima basis van waaruit je heel leuke plaatsjes kunt bezoeken. Al met al een dubbel gevoel aan deze 2 weken overgehouden maar geen aanrader.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Pappasole in Vignale Riotorto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Pappasole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Pappasole scoort een 7.94 uit 10 op basis van 63 reviews.