Vakantiepark Residence Baia Etrusca

ItaliëToscaneVignale Riotorto

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Residence Baia Etrusca voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 9 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 9 reviews
  • 5.4Activiteiten
  • 6.9Onderkomen
  • 7.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

10 Reviews over Residence Baia Etrusca

• 9Hans02-08-2015

Mooie baai!

Afgelopen week 6 dgn in een appartement( 5C) gezeten op dit park. Ontvangst receptie was goed. Het is een klein park met huisjes en appartementen. Er is een simpel zwembad, een winkeltje (met dagelijks de krant) en een pizzeria. Het appartementje heeft een complete badkamer, een halletje en een slaapkamer. Keurig en netjes. Dagelijks wordt je bed opgemaakt en elke keer liggen er schone handdoeken. Enige nadeel vond ik het ontbreken van een terrasje/balkon. Groot pluspunt is het strand. Je krijgt een eigen sleutel en hebt via een hek toegang tot een eigen prive-strand. Super! Is slechts enkele minuten lopen en je hebt een eigen parasol, ligbed en ligstoel aan je eigen baaitje. Super mooie plek ! Elke ochtend is er een simpel maar compleet ontbijt klaar in de pizzeria. Ik vond het verblijf heerlijk. Het park is niet grootschalig en ligt prachtig direct aan zee. Je hebt daar je eigen plek en er is een klein strandbarretje voor een kop koffie, een wijntje en een heerlijk broodje.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 4Kathleen20-07-2014

nooit meer

helemaal niet tevreden over dit park. Eerste indruk : kunnen we nog terug ? We hadden een huisje aan het strand. Met zeezicht. enfin ; zicht op het dak van de bar, met erachter wel de zee. Huis zelf was niet proper. HEEEL erg basic. geen wijnglazen, geen opener, geen radio, een gevaarlijk vuur waarvan de knoppen allemaal los zaten.. geen... zo kan ik wel nog een tijdje doorgaan. Voor ons leek het meer op kamperen en improviseren. Van de douche was ik echt vies. losse wc-bril. de kasten waren in geen maanden opengeweest ( verdoeft ! ) en de stank kwam je dan ook tegemoet. Wifi was ons beloofd, ging er zijn in de openbare plaatsen. Dit is enkel in de receptie aanwezig, en heel gebrekkig ! Onze zonen van 17 en 20 waren mee, en wilden s avonds wat chatten, maar dit was niet mogelijk. Ik heb het zelf geprobeerd omdat ze bleven zagen hierover en ik kan bevestigen dat het niet of amper werkte. S avonds is er niets te doen daar, dus wat doen tieners dan ? Je hebt voor alles je auto nodig.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Lammerse24-07-2013

Heerlijk tot rust gekomen!!!

Park/ huisje is basic, maar heeft alles wat je je voor een ontspannen vakantie kunt wensen. Dus nee, het is geen 5 sterren hotel, maar als je er even doorheen prikt dan heb je het er heerlijk. Wij zaten in huisje op de 3e rij, dus achterin bij de receptie. Voor ons beste plek, bij huisjes aan strand zijn met name de terrassen/ balkons veel kleiner en aangezien je vooral buiten leeft is groot terras toch echt wel een pre. Neem zelf wat extra keukengerei mee, denk aan scherp vleesmes, glazen, wijnglazen maar belangrijkste: een trekker!!! In Italie kennen ze die niet, maar wel nodig want na het douchen staat je badkamer echt blank... Faciliteiten zoals zwembad, bedjes bij strand, restaurant, strandbar zijn top. Winkeltje is minder, klein assorti, ga voor boodschappen naar grote COOP in Follonica. Afstand tot bezienswaardigheden is iets te groot en bed ligt belabberd, maar dat went snel.Tenslotte: de gastvriendelijkheid is buitengewoon. Zowel bij de receptie als bij de andere faciliteiten.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Erik31-01-2013

Heerlijke strandvakantie!

Afgelopen zomer hebben wij een huisje gehuurd bij Baia Etrusca. We hadden niet een appartement direct aan zee, maar erachter. Huisje was zeer schoon en we hadden een eigen terras. De inrichting is niet super luxe, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en we verbleven nagenoeg de hele dag buiten. Het hebben van een privé-strand met eigen ligbed en parasol is erg fijn hier in Italië, waar je bijna overal moet betalen voor een ligbed. En de bar op het strand was ook top. Even een lekkere koude cola halen bijvoorbeeld. Wat een luxe en luiheid! We komen snel weer terug.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Fam. Snoijink09-12-2011

Enorm genoten!

We hebben echt genoten. De huisjes zijn heel netjes en praktisch. Het terras was lekker ruim en gezellig (we zaten in het achterste gedeelte van het park op de begane grond). Het zwembad is heel rustig en dichtbij. De tennisbaan is niet in topconditie maar zeer goed te gebruiken. Helaas was er geen pingpong tafel of voetbalveld waar even gevoetbald kon worden. Dit werd dan maar op de tennisbaan gedaan. Onze kinderen hebben vooral genoten van de kleinschaligheid en het zelfstandig naar het strand kunnen lopen. Je moet inderdaad met een sleutel door het hek naar het voorste gedeelte van het park (aan het strand) maar je kunt tegen een borg gewoon een tweede sleutel bijkrijgen. Vooral het strand was super, overzichtelijk, loopt geleidelijk af, regelmatig dagen met hogere golven en altijd dat lekkere bedje met parasol.

• 6Activiteiten
  • 0Osnabrugge04-11-2011

Nooit meer!

Wij verbleven eind juli 1 week op Etrusca met 2 oudere kinderen. Huisje was nieuw en op zich prima maar geen privacy op je terrasje. Het park is vreselijk kaal. Ligt aan (drukke) spoorlijn en snelweg. Bijzonder onpraktisch dat je alleen met sleutel voor het hek naar het strand kunt. Dus je moet met de hele familie tegelijk naar het strand. Zwembad gesloten tussen 12 en 3. Restaurant vreselijk slecht. Strandbar/restaurant te slecht voor woorden. Niets in de omgeving op loopafstand. Follonica geen bijzondere stad.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 7Familie Hendriks06-08-2011

Fijne strandvakantie maar zeer gehorig.

Basic ingericht vakantiepark. Goede ligging aan zee. Er zijn altijd ligstoelen geregeld ophuisjes nummer. Vriendelijk personeel. We zaten in vakantiehuisje 43 wat een heel klein terras heeft. Het is beter een huisje met balkon te boeken of een huisje direct aan zee. Huisjes zijn zeer Spartaans ingericht wat inhoud dat je gelijk met afwassen omdat er niet voldoende bestek en serviesgoed aanwezig is. Kastjes stonken. Het park ligt circa 250 meter van een drukke spoorweg verbinding ( Genua-Rome ). Natuurlijk alles went maar toch wel wakker van goederentreinen s'nachts. Verder naar zee toe geen last van. De ligging van het park in de Toscane is ideaal. Het is een beetje compromissen sluiten....wel een goede vakantie gehad. Leuke uitstapjes gemaakt naar Lucca, Pisa, Volterra ect...

• 4Onderkomen
  • 8fam beltman01-08-2011

rustig vakantie parkje

Leuke huisjes die van ons was 4 persoons met 1 slaapkamer (heerlijk koel en donker) en een bank annex slaapbank in de woonkamer/keuken. We hebben eigenlijk nooit binnen gezeten, en hebben optimaal gebruik gemaakt van het terras. 2x per week schone handdoeken en het bedlinnen wordt 1x per week verschoond. De badkamer was zeer ruim, alleen jammer dat er geen douche scherm was, Het stand is echt op loopafstand en er stonden 2 strandstoelen en een ligbed klaar en een parasol. Is echt heel erg fijn, hoef je niet bang te zijn dat de stoelen allemaal bezet zijn als je wat later komt. Zwembad misschien wat klein, maar er zat bijna nooit iemand in, want het strand is zo dichtbij. Bij huisje 58 en 57 waar wij zaten, kwam wel de trein langs (best gehorig) en ook de weg lag daar met split. Bij overige huisjes was dit niet zo. Volgens mij waren ze nog het een en ander aan het opknappen. Al met al een fijne vakantie gehad en veel gezien van Toscane.

• 2Activiteiten
  • 9Smet Luc24-07-2010

Mooi vakantiehuisje

Leuk klein vakantiepark. Huisje was heel net met alle comfort. Opgemaakte bedden bij aankomst. Zwembad en zee heel dichtbij. 2 stoelen, 1 ligbed en parasol voorzien op strand. Het eten in het restaurant was lekker en verzorgd. In het winkeltje is al het noodzakelijke te verkrijgen. De mensen van de receptie zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk. Dit is een prima plaats om zowel een rustige vakantie (strand en zee) als een culturele vakantie (Pisa, Siena, Lucca, Firenze) te beleven. Een aanrader!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8piket18-07-2010

Top voor strand vakantie

Ideale ligging, echter zeer basic appartementen, die van ons pal aan het strand.

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen