Villa

4 reviews over Villa Il Muretto - Esther in het Nederlands

Mooie rustige en prachtig gesitueerde agriturismo

Familie Aydagul
6-9-2016

Als je van rust, mooie natuur en comfort houdt dan is Il muretto een goede optie. De zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren maakte het verblijf helemaal prettig. Wij vonden het erg fijn dat je na alle drukte rondom de toeristische plekken je bij Il Muretto heerlijk kon ontspannen rondom het huis en het zwembad. Vanuit Il Muretto kan je mooie wandelingen maken. voor weinig geld kan je er ook lekker traditioneel italiaans eten door eigenares Elena bereid. Het enige is dat je wel een stuk de berg op moet rijden, maar dat went wel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige plek

Bas bremer
1-9-2016

Ill muretto is een leuke kleinschalige agriturismo waar wij een super vakantie hebben beleefd. De ligging is geweldig mooi en de eigenaresse super aardig en behulpzaam. Het appartement is van alle gemakken voorzien en goed onderhouden. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Echt een aanrader

Arjan
16-8-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad, veel ruimte en een mooie, rustige omgeving. De kinderen hebben genoten van het zwembad en de tafeltennis. Erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Er is een klein restaurant aanwezig waar je heerlijk echt Italiaans kunt eten.

Florence is iets meer dan een half uur rijden, maar de kleinere dorpjes met supermarkten zijn dichtbij.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige plek!

Henk
19-7-2016

Hoewel we ons de eerste afvroegen waar we toch terecht kwamen vanwege een ontzettend steile bergweg is ons verblijf geweldig geweest (en ja, de weg went!). De accommodatie is prima en zorgvuldig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De meeste tijd verbreng je toch buiten door. Zoals bij elke vakantieplek is het wel afhankelijk van de andere gasten of het een leuke of een top vakantie wordt. Wij hebben het 2x erg getroffen. De locatie is moeilijk voor iemand in een rolstoel. Door de steile hellingen ben je zonder hulpmiddelen wel beperkt. In het appartement zelf zijn er geen problemen voor een niet al te grote, handbewogen rolstoel. De gastvrouw en haar familie zijn ontzettend vriendelijk en doen alles om je verblijf naar het zin te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Il Muretto - Esther in Vicchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Il Muretto - Esther zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.