Camping Viareggio (Closed)

5.8VoldoendeScore uit 139 reviews
  • 4.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

141 Reviews over Viareggio (Closed)

• 3Gerrit14-10-2021

Nooit meer

Onvriendelijk personeel en oude zooi Sanitair is drama en kost geld

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Themilutt10-08-2021

Kleine stads camping

Kleine stads camping. 1 nacht gestaan vanaf boot Corsica. Ong 30 min rijden vlak bij snelweg.Zwembad was al dicht toen we kwamen (20:00) maar zag er mooi uit.Goed restaurant, bar en winkel met goede voorraad.Ruime plaatsen voor grotere campers, wel nauw indraaien.Nadeel: sanitair schoon maar douches met muntjes. Altijd uitdaging.Korting met ANWB camping kaart.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Deinum31-07-2020

Prima camping.

Wij zijn hier met tussenpozen al een aantal keren geweest. Voor Italiaanse begrippen is de prijs redelijk, niet te duur. We hebben op gelijkwaardige campings vaak het dubbele betaald. Je betaalt wel apart voor douche en zwembad. Dat is voor ons geen probleem. Van een zwembad maken wij vrijwel toch nooit gebruik. Zwembad ziet er wel uitstekend uit, met glijbaan en ligbedden.Sanitair ziet er ook netjes en schoon uit. Ligging van de camping is perfect: op loopafstand van een fantastisch strand en heerlijke zee. Dichtbij bos. Voor wielrenners ook een uitstekende uitvalbasis om de Apenijnen te verkennen. Supermarkten dicht in de buurt. En je bent zo met de fiets op de boulevard. Er wordt geklaagd over het 'chagrijn' van de eigenaren. Wij hebben daar nooit vervelende ervaringen mee gehad. Bij vertrek hebben wij altijd een flesje wijn mee gekregen. Kortom: wij zullen hier vast en zeker weer een keer terugkomen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Charles Coppens26-07-2019

Oké!!!

Laat je niet afschrikken door de eigenaren! Helaas nog steeds niet klantvriendelijk. Wij komen hier zo’n 24 jaar met tussenpozen. De eigenaars kennen ons nog steeds niet, wel bijzonder. Nog steeds werkt er een leuke Nederlandse dame bij de receptie die je uitstekend te woord staat. In al die jaren is er geen update meer gedaan wbt het sanitair. Het is oud, wc-brillen stuk, koud water. Met warm water douchen gaat met penningen. Er wordt wel zeer goed gereinigd. Het zwembad is een kansloze bedoeling. Je moet als campinggast 3 euro per dag betalen. Dat wordt een dure bedoeling met een gezin. We hebben hier niet gegeten en daar kunnen we geen oordeel over geven. Neem (oude) fietsen mee want de omgeving is prachtig. Ongeveer 2km van het strand. Er worden veel fietsen aan het strand gestolen dus zorg voor goede sloten. We komen ieder jaar weer een weekje terug naar deze nostalgische camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3siebren23-07-2019

waardeloos, niet meer heen

wat een drama geen fijne vakantie en cash betalen

enige geldautomaat in wijk leeg/defect?

ff 15 min met de auto naar de boulevard...

laatste keer

• 5Ninette24-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar..

Op zich een camping met gunstige ligging vooral al je met een hond bent. De camping ligt tegenover het bos en door het bospad heen loop je naar de zee toe, is ongeveer 1 km. Honden mogen in het water, wat erg fijn is. Op de camping zelf zitten er mooie plekken bij, veelal op schaduwplekken. Het sanitair is verouderd en niet echt fris en schoon. Wat echt vervelend is, is dat er geen warm water is bij de afwasplekken. Douchen is met munten, een minuut of 3, als de tijd om is ook geen koud water meer en temperatuur niet te regelen. Als je via de ACSI een plek hebt, dan iedere dag de muntjes met een briefje waarop afgetekend wordt, de muntjes halen. Dat is toch echt vervelend. Maar klantvriendelijkheid daar kan wel aan gewerkt worden. De mevrouw, middelbare leeftijd bij de receptie is erg onvriendelijk en vindt het ook niet nodig om uitleg te geven. Info over omgeving is ook te veel gevraagd. Zwembad 3 euro per dag pp. Jammer...

• 4Kees vd P07-08-2018

laatste keer geweest

dat personeel van die camping is echt zo onbeschoft. alleen simoneta vd pizza doet het erg goed (en dat al 25+ jaar) evenals het jonge dametje in de bar.

bitch vd receptie blijft echt bizar hoe ze je te woord staat, evenals de zwembad knaap en de security (dat laatste is overigens wel goed dat die er zijn) maken er echt een potje van. Je wilt direct weg als die even met je praten. Camping is basic terwijl tarief redelijk premium is.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3hollander06-08-2018

waardeloos, was vroeger erg knus en gezellig

restaurantje en bar lief en gezellig personeel

camping is duur alles meerprijs en dat volk wat de boel bestuurt is erg klantonvriendelijk ook de zwembadboy is een mafkees

kids vinden het al helemaal niks

is laatste keer denk ik vaak geweest maar ben er klaar mee

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 2Mistery25-07-2018

Dure, klantonvriendelijke en oude meuk camping.

Wat een waardeloze camping, als ik dat bij inchecken geweten had was ik gelijk rechtsomkeerd gegaan!! Zeer klantonvriendelijke benadering, bij zwembad betaal je 3€ p.p. Ongeacht of je nog ff een kwartiertje kan/wilt afkoelen voordat het dicht gaat én wel ff contant afrekenen! Geen enkele moeite willen doen om voor een gezin even coulant te reageren...echte bitch reactie. Zwaar verouderd sanitair waar je ook nog eens voor een niet regelbare douche 50 cent moet betalen...en dat naast de toch al riante prijs voor een zanderige plek naast één of ander jeugdkamp met wél 4A stroom...nou nou. Nee dan de camping ernaast (paradiso), daar even heen gelopen en dat is werkelijk een andere wereld! staat helaas niet in campinggids maar als ik de laatste 6 ANWB campings uit de gids/app qua review vergelijk kan ik alleen maar constateren dat ook dat medium zwaar verouderd is en weinig tot niks meer waard...beter is ff Zoover te checken in de regio.

• 3RR04-06-2018

Nooi meer!

Op deze camping word je letterlijk opgevreten door de vele grote muggen. Het sanitair is verouderd en wordt bovendien niet dagelijks schoongemaakt. Het is vandaag 26/27 graden en het zwembad is gesloten omdat (zo zeggen ze) het alleen geopend is bij 'goed' weer. Als het wel geopend zou zijn dan kost het ook nog eens 3 euro per persoon!!! Ook voor WiFi moet je betalen 3 euro per uur!!! Ook voor douchen moet je betalen voor 3 minuten 0,50 euro. Vriendelijk personeel in winkeltje en restaurantje maar bij de receptie moeten ze een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Je krijgt gewoon een grote mond als je durft te vragen waarom het zwembad niet open is. Ze zeggen gewoon: 'als het je niet aanstaat dan donder je maar op.' We zijn al op vele campings geweest, maar dit is slecht. We vertrekken meteen morgenochtend!

Camping Viareggio (Closed) info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar