Camping Viareggio

112 reviews over Camping Viareggio in het Nederlands

laatste keer geweest

Kees vd P
7-8-2018

dat personeel van die camping is echt zo onbeschoft. alleen simoneta vd pizza doet het erg goed (en dat al 25+ jaar) evenals het jonge dametje in de bar.

bitch vd receptie blijft echt bizar hoe ze je te woord staat, evenals de zwembad knaap en de security (dat laatste is overigens wel goed dat die er zijn) maken er echt een potje van. Je wilt direct weg als die even met je praten. Camping is basic terwijl tarief redelijk premium is.

waardeloos, was vroeger erg knus en gezellig

hollander
6-8-2018

restaurantje en bar lief en gezellig personeel

camping is duur

alles meerprijs

en dat volk wat de boel bestuurt is erg klantonvriendelijk

ook de zwembadboy is een mafkees

kids vinden het al helemaal niks

is laatste keer denk ik

vaak geweest maar ben er klaar mee

Wat een waardeloze camping, als ik dat bij inchecken geweten had was ik gelijk rechtsomkeerd gegaan!! Zeer klantonvriendelijke benadering, bij zwembad betaal je 3€ p.p. Ongeacht of je nog ff een kwartiertje kan/wilt afkoelen voordat het dicht gaat én wel ff contant afrekenen! Geen enkele moeite willen doen om voor een gezin even coulant te reageren...echte bitch reactie. Zwaar verouderd sanitair waar je ook nog eens voor een niet regelbare douche 50 cent moet betalen...en dat naast de toch al riante prijs voor een zanderige plek naast één of ander jeugdkamp met wél 4A stroom...nou nou. Nee dan de camping ernaast (paradiso), daar even heen gelopen en dat is werkelijk een andere wereld! staat helaas niet in campinggids maar als ik de laatste 6 ANWB campings uit de gids/app qua review vergelijk kan ik alleen maar constateren dat ook dat medium zwaar verouderd is en weinig tot niks meer waard...beter is ff Zoover te checken in de regio.

Nooi meer!

RR
4-6-2018

Op deze camping word je letterlijk opgevreten door de vele grote muggen. Het sanitair is verouderd en wordt bovendien niet dagelijks schoongemaakt. Het is vandaag 26/27 graden en het zwembad is gesloten omdat (zo zeggen ze) het alleen geopend is bij 'goed' weer. Als het wel geopend zou zijn dan kost het ook nog eens 3 euro per persoon!!! Ook voor WiFi moet je betalen 3 euro per uur!!! Ook voor douchen moet je betalen voor 3 minuten 0,50 euro. Vriendelijk personeel in winkeltje en restaurantje maar bij de receptie moeten ze een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Je krijgt gewoon een grote mond als je durft te vragen waarom het zwembad niet open is. Ze zeggen gewoon: 'als het je niet aanstaat dan donder je maar op.' We zijn al op vele campings geweest, maar dit is slecht. We vertrekken meteen morgenochtend!

altijd "thuiskomen"

Ellen
15-8-2017

fijne camping op ong 2 km (door bos) afstand van zee. Personeel van winkel en restaurant zeer vriendelijk en het eten bij Simonette is verrukkelijk. Schone plekken met veel schaduw. Om 23 uur gaat het hek dicht en is er een beveiliger op de camping, dat geeft een veilig gevoel. Wordt wel tijd voor wifi, beetje achterhaald dat je internet moet " kopen". Zwembad moet extra voor betaald worden, is voor gezin misschien bezwaarlijk.

Niet zo fantastisch

Gwenda
13-8-2017

De camping lijkt op het eerste gezicht prima.

Het is zijn niet al te grote plaatsen in een zandbos, daardoor erg stoffig.

De plaatsen worden wel regelmatig geharkt en besproeid.

Dicht bij de zee, je kunt met het busje van de camping of met de fiets over het bospad (kleine10 min).

Sanitairgebouwen zijn gedateerd en niet schoon.

Warm water is er niet en voor een warme douche moet je betalen.

Er is een zwembad , niet spectaculair en je moet er ook nog eens €10 per dag voor betalen (met 4 personen)

De camping lijkt niet duur maar als je dan dus nog voor de douche en het zwembad moet betalen valt het ook wel weer tegen.

Er is een campingwinkel, buiten brood is er niet veel te halen maar goed er is een supermarkt op loopafstand.

Ook is er een restaurant/ pizzeria, we hebben hier pizza gehaald. Hij was niet fantastisch maar zeker wel eetbaar.

Al met al geen fantastische camping.

Relax en geniet!

Charles Coppens
27-7-2017

Al jaren komen wij op deze camping. Het sanitair is verouderd en voor warm water, zwembad en wifi moet je betalen. De eigenaren zijn niet klantvriendelijk en toch vind ik dit een heerlijke camping. Sinds kort werkt hier een Nederlandse dame die begrijpt hoe je moet je gasten om moet gaan.

Als je he zelf verdiept in deze plek is het fantastich.

Dicht bij Viareggio, Lucca, Strand, Florence enz. Na 22.30 uur is het rustig op de camping.

De gasten die ik spreek komen hier jaren omdat de plaatsen top zijn. Het klinaat is dikwijls bliedheet maar door de zeewind merk je daar weinig van.

Het personeel van restaurantje en campingwinkel zijn klantvriendelijk en doen stinkend hun best om de gasten te laten genieten.

Tip: neem een fietsen mee of huur fietsen.

Geniet van een heerlijke vakantie.

Grt Dhr C.Coppens

nieuw zwembad!

Rick Godtschalk
29-4-2017

Intiem en gezellig, zeker als het restaurant open is. Nieuwe zwembad, alleen nog vullen.

overslaan!

Gerben van Hes
12-8-2016

De slechtste camping die ik heb bezocht de laatste jaren

De plekjes zijn klein en vies, toiletten stuk en smerig.

Het zwembadje pas om 11 uur open en zonder betalen geen warm water om te douchen.

Ik heb dit bij vertrek (na 1 nacht al!) op een nette manier voorgelegd aan de eigenaren/uitbaters, een wat ouder stel maar ze reageerden defensief. Begonnen me gewoon uit te schelden en ik moest maar van het terrein af.

Ik had dit bij aankomst moeten weten toen ik de sfeer van deze camping voelde .

Met een jong en enthousiast stel zou er best een leuke camping van gemaakt kunnen worden! (iets voor "ik vertrek- mensen" :-) ) maar ik zal er nooit meer komen.

Nooit meer

Martizio
25-6-2016

Onvriendelijke mensen receptie, alles bijbetalen ,warme douche, WiFi 1€/u! , smalle plaatsen,veel lawaai kippen,blaffende honden,werken, strand 1km, vuil strand .jongeren met veel lawaai,muggen tot en met

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Viareggio in Viareggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Viareggio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.