ItaliëToscaneViareggioAppartementen ViareggioAppartement Residence Stella Del Mare

Appartement Residence Stella Del Mare

ItaliëToscaneViareggio
6.8VoldoendeScore uit 4 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6.5Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Residence Stella Del Mare

• 7Loes13-10-2009

Mooie tijd gehad!

Wij zijn hier eind september 5 dagen geweest. Was erg rustig in het complex, maar vriendelijk geholpen door de receptie. Mooie kaart van de omgeving gekregen, waarop aangestreept werd wat we konden gaan bekijken. Strand ligt meteen achter het bos. Appartement is sober ingericht, maar waarschijnlijk meer op het buiten zijn, maar zeker goed genoeg, je bent er toch niet veel, lekker genieten van de omgeving! Schoonmaak moesten wij zelf verzorgen, stond ook duidelijk bij de boeking, het is geen hotel. Zelf zou ik liever eerder gaan, omdat het dorpje uitgestorven leek (1 restaurant open!), maar daar kan het appartement niks aan doen!

• 6R&F28-09-2009

Nooit meer

Erg onbeschoft personeel. Je voelt je niet welkom in het app complex. Kamer was in 8 dagen tijd geen een keer schoon gemaakt. Het plaatsje Vada zelf is ook niet erg leuk. 10 min met de auto voor een aantal leuke restaurantjes. Strand op loopafstand maar je ligt op elkaar en het strand is erg klein.

• 7oxana03-05-2009

nooit meer

Schoon, niet te ver van de strand. Leuke strand. MAAR, naast onze appartment- kleine race cars baan. Veel lavaai. Je kan buiten niet rustig zitten en 's nachts rustig in slaap vallen.

• 7galle en hall26-09-2008

Goed appartement, vlak bij strand.

Omgeving is (wij spreken van september 2008) een beetje aan het 'verloederen': winkels en entertainment-ruimtes zijn buiten gebruik, soms overwoekerd. Appartement beviel goed, was ruim: 3pits gas en vaatwasmachine, goed balkon, alles schoon, voldoende service (wasmachine/droger). Wil je uit eten kies dan voor Cecina en niet voor dorp Vada. Goede uitvalsplek voor tochtjes in Toscane. Strand schoon. Parasol, zit/ligstoelen in huur inbegrepen, voor douchemunt op strand 5 euro borg betalen.

Appartement Residence Stella Del Mare info

Facilities