Hotel Residence Esplanade

ItaliëToscaneViareggio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Residence Esplanade voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 8 reviews

8FantastischScore uit 8 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Residence Esplanade

• 8Fam Rongen04-09-2016

mooi en zeer net hotel

ontbijt was goed alleen moeilijk om parkeerplaats te vinden was zeer druk

• 7lennardsteur11-07-2013

Mooie uitvalsbasis voor Toscane

Wij hebben vorig jaar in dit hotel verbleven en waren over het algemeen goed te spreken. Het personeel is zeer behulpzaam en qua ligging ligt het vrijwel direct aan zee. Bij onze reservering zaten de strandbedden bij de prijs inbegrepen en dat scheelt toch wel flink. Het strand is georganiseerd en je krijgt dan een eigen plek aangewezen, waardoor je ten alle tijde een ruime, goed uitgeruste (parasol, ligbed, 2 loungers en stoeltje) set tot je beschikking hebt die op het strand staat.

Het eten was over het algemeen goed, wel in buffetvorm en als je er ruim een week zit zie je wel veel gerechten terugkomen. LET OP: Je eet hier wel binnen in een sfeerloze zaal met felle verlichting, niet echt vakantiesfeer dus.

De kamers zelf zijn vrij sober en minimalistisch ingericht, maar wel schoon en met een goede airco. Het balkon is flut, dit is gericht naar de binnenkant van het hotel waar een soort binnenplaats is. Je ziet dan ook niemand gezellig op zijn/haar balkon een wijntje drinken.

• 8J.Stokkel18-09-2011

fantastiche lokatie en appartement

een heerlijk appartement in een leuke plaats die centraal ligt en van waaruit je met bus naar lucca en pisa kunt bushalte om de hoek (of met de trein) ook met de trein naar Florence is prima te doen rechtstreeks ca. 1 3/4 uur en zeker de moeite waard. e.v.t. kan je eten bij het hotel maar langs de boulevard zijn casablanca en Marc Antonio een aanrader.Komen nog wel een keer terug.

• 8mos37614-09-2011

Fantastisch Hotel

Een mooi hotel in art nouveau stijl - niet groot en massaal. Wij hadden een 2 kamerappartement, een fijn appartement voorzien van alle gemakken. Mooi van inrichting en nette badkamer. Service was werkelijkwaar super - heel aardig en vriendelijk personeel die bijdragen aan een goede herinnering. Het eten is prima en de service in het restaurant uitstekend, zo wil je als gast ook behandeld worden. Parkeren kan voor de deur tegen een vergoeding van 5 euro - dat kan je bij de receptie regelen - dus betaal niet bij aankomst de betaalmeter buiten...! Verder genoten van de strandbedden die gratis aangeboden werden bij "Piemonte". Je krijgt 2 strandchairs, 1 ligbed, 1 stoel en een parasol. Wij hadden gelijk voor de gehele periode de bedden gereserveerd, dus elke dag hadden we een vaste plek op het strand, gewoon super geregeld. Kortom eem hotel die we kunnen aanraden :-)

• 7Astrid en Rob24-06-2010

Goede ligging, gedateerde inrichting.

Wij hadden een tweekamerappartement. De inrichting was sober (het enige comfort was een tv [zonder NE-zenders], een koelkast en een elektrische kookplaat), de twee kamers vrij klein en weinig comfortabel. Parkeren betaald, maar de prijs valt alleszins mee (euro 5 per dag) en je kunt dan parkeren langs de gehele boulevard, en dat is mooi, omdat het naar het levendige deel toch wel een eind lopen zou zijn. Personeel idd vriendelijk en behulpzaam. En ook de opmerking over de privestranden is terecht: hoge prijs per dag. Een vrij strand is op zo'n 15 minuten lopen: maar klein en dus druk! Verder een prima uitvalsbasis om Toscane (Pisa, Lucca, Florence, Siena, San Gimignano, Volterra) te verkennen. Auto is een must.

• 8Geert en Sylvia16-09-2008

perfecte ligging, ouder interieur

Wij hebben 1 week een appartement geboekt in dit hotel (er zijn een aantal appartementen)

Hoewel de appartementen verouderd zijn qua interieur is alles aanwezig er zeer schoon. Wij hadden zelfs een wasmachine in ons appartement.

Het personeel is er zeer vriendelijk en de receptie behulpzaam als je ze iets vraagt. Verder is de ligging in een zijstraat van de boulevard perfect.

Nadeel vonden wij dat het mooie strand geheel opgedeeld is in talrijke "clubs" die gemiddeld 20 euro per dag vragen voor 3 stoelen en een parasol. Dit is ook inclusief gebruik van het zwembad.

Let er goed op dat je ook kunt boeken inclusief strandstoelen. Dit blijkt af te hangen van de periode wanneer je er komt. Touroperator heeft ons niet geinformeerd over deze kosten.

• 9Peter en Dafna12-08-2008

Mooi hotel vlak aan zee

Prima hotel. Mooie schone kamers, vriendelijk personeel. Vlakbij strand en boulevard. Wij waren na een week het ontbijt een beetje beu, hebben vanaf toen 's morgens een heerlijk broodje en cappuccino bij een koffietentje om de hoek gehaald. Maar verder is dit hotel een aanrader!

• 9Emilie & Gilles27-06-2008

Hotel Esplanade

Het hotel ligt aan het uiteinde van de lange winkel-wandelboulevard (treinstation +/-30min wandelen). Personeel is zeer vriendelijk (receptie spreekt engels + leggen je graag alles uit als je het maar vraagt). Wij hadden HP. 's Morgens: ontbijt nt extreem uitgebreid mr voldoende / avondmaal: voorgerecht in buffetvorm, daarna uit +/-10 voorgestelde gerechten 2 te kiezen, dessert nr keuze. Het eten was verzorgd en lekker. Eén minpunt: restaurant pas open om 19.45u. Onze kamer was nt groot mr wel in orde en netjes. Wij waren eind juni 2008 in dit hotel en op dat moment was er voldoende openbare parkeergelegenheid in de buurt(te betalen). Hotel heeft zelf enkele plaatsen in de garage tegen betaling (18E/24u). Hotel verhuurt fietsen. Per kamer 1parasol + 2'long chairs' ah strand, ligbed was extra te betalen. Bovendien mochten we gratis gebruik maken vh openlucht zwembad (let op: zoutwater, badmuts verplicht) vd beachclub vlak ah privé-strand. Strand is verzorgd+er is een douche.

Hotel Residence Esplanade info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar