Hotel Plaza e de Russie

ItaliëToscaneViareggio

8.5FantastischScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Plaza e de Russie

• 7Anoniem13-08-2011

Van een 4 sterren hotel mag je meer verwacten!

Na goede recensies te hebben gelezen hier 12 dagen geweest. Hotelkamer en badkamer waren erg klein. We konden niet op het balkon zitten. Het matras was extreem hard en de muziek op de boulevard ging tot 's nachts door waardoor we slecht geslapen hebben. Het ontbijt was niet erg uitgebreid en voor een gekookt eitje e.d moet je bijbetalen. Het strand wat bij het hotel hoort is niet erg gezellig. Service was wel erg goed en uitzicht vanaf het dakterras was mooi. Ook het diner in het hotel was erg goed. Wij zullen hier niet snel meer naar terug gaan. Voor een paar daagjes een prima hotel maar voor een hele vakantie te klein.

• 8Wout en Helma Peters23-07-2011

Fantastische plek

Hotel e de Russie is een goed 4 sterren hotel. Het 4 gangen diner is goed verzorgd en schone kamers. Voordeel 2 stoelen en parasol gratis aan het strand. Voor ons was dit een geslaagde vakantie.

• 9Natascha Vendel15-06-2011

Pure verwennerij

Prachtig hotel, heerlijk eten en een dakterras waar je je de koning te rijk voelt! Voeg daar vriendelijk personeel bij en je hebt een heerlijk verblijf.

• 7cassis31-05-2011

te hoge prijs

Leuk hotel met een uistekende locatie op 30 meter van het strand. Het strand kan je betreden met een voucher die je 2 euro korting geeft op de inkomprijs van het strand (zwembad inbegrepen) , komt op 10 euro dan. De kamers zijn klein met mankementen( matras van oude kwaliteit , douchekop spuit niet meer naar behoren) Kortom; leuk hotel, maar voor deze prijs had ik meer verwacht.

• 10luc segers12-01-2011

Onvergetelijk

Hotel is top. Personeel doet het onmogelijke om het je naar de zin te maken. Mega grote mooie kamers. Wij hadden aparte kamers voor de kinderen en een eigen inkomhal. Zeer proper, zeer goed ontbijt, restaurant op topfloor is een absolute aanrader, de keuze aan wijnen is indrukwekkend, en zoals meestal in Italië betaalbaar.

• 6Meis13-09-2010

Voor de prijs verwacht je meer

Het hotel heeft weliswaar een zeer gunstige ligging, is netjes, comfortabel en ziet er verder goed uit, maar voor deze prijs hadden wij toch meer verwacht. We betaalden 145 euro voor een kamer per nacht, maar er zijn veel bijkomende kosten. Er is geen sprake van een privéstrand, zoals op menig website wel staat vermeld. Er kunnen weliswaar stoeltjes worden gehuurd bij het hotel (lees: stoeltjes, geen ligbedden) en deze kosten 24 euro per dag. Voor een schamele 55 euro per dag krijg je een ligbedje! Parkeren kan, maar is ook prijzig. De kamers zijn vrij klein en er werd niet iedere dag schoongemaakt (of met de 'Franse slag'). Op zich dus een aardig hotel (vooral het dakterras is erg mooi) maar niet voor deze prijs.

• 10Schellekens24-08-2010

Superhotel!!!

Wij zijn 11 dagen in dit hotel geweest en ik kan er niks verkeerds over zeggen.De ligging is ideaal, je steekt de straat over en staat op de boulevard. De kamers zijn royaal en schoon (iedere dag schoonmaak!!!) Het ontbijt was heerlijk, vers brood, muesli, eitje, fruit...... Ook het personeel was zeer behulpzaam, ook met het uitzoeken van evt uitstapjes. Een aanrader dus!

• 9C & C12-08-2010

Uitstekend servicegericht hotel.

Geweldig hotel. Ligt aan de zeer drukke en levendige boulevard. Parkeerplaats ernaast. Hotel heeft regeling met gemeente, parkeren 6 euro per dag. Kamer prima en stijlvol met balconnetje en luiken. Kamer werd 2 x per dag gedaan. 's Avonds werd er een kleedje voor je bed gelegd en opnieuw schone handdoeken. Gratis ligstoelen (bedjes tegen betaling) en parasol op het tegenover gelegen (zeer volle) strand. Bij de receptie van het strand, krijg je een nummer toegewezen, waar je moet gaan liggen, dat is wat minder. 's Nachts, in het weekend, komt het minpuntje van de leuke boulevard naar boven, want dan kun je tot 2 uur "genieten" van harde muziek. Restaurant pal tegenover hotel, kun je heerlijk eten.

• 9Wendy Bos27-09-2009

Goed Hotel

Hotel heeft een perfecte ligging. Sercive is ook erg goed. Als je eens goed en niet te toeristissch wil eten vraag het personeel die weten een paar goede restaurantjes. Dagje naar Lucca of naar Pisa is vanaf hier ook goed te doen want station is vlakbij. (Beter, goedkoper en sneller dan met auto)

• 9ingrid03-10-2008

Fijn hotel

Een heel fijn hotel. We zijn hier 4 nachten geweest. Het persneel is heel vriendelijk. Ook het ontbijt is lekker en uitgebreid. Mooie ontbijtruimte waar je ook buiten kunt zitten. Het was jammer dat het s avonds in de bar zo stil was. Maar dat igt niet aan het hotel maar aan de gasten natuurlijk. Ik vond onze kamer wel aan de kleine kant. Wel schoon en een nete badkamer. Kortom een prima hotel met een superfijne ligging aan de boulevard

Hotel Plaza e de Russie info

Hotel type