Viareggio

Reviews over Viareggio

Jurgen B.
    8-10-2017

Goed: - boulevard - aanbod restaurants - aanbod winkels

Minder goed: - kwaliteit zeewater - stoere strandwachten (als je om 18.30 uur - na een lange dag reizen - bij het overwegend lege strand aankomt, vragen ze of je nog EUR 14,00 wil betalen voor gebruik van een strandstoel. Vervolgens zijn ze verbolgen als je daar geen gebruik van wil maken)

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk om een keer gezien te hebben

Sjaak
    10-8-2017

Winkelstraat was netjes en in goede staat. Waar de permanente markt is mag wel een keer opgeknapt worden. Daar is veel leegstand en slecht onderhouden. Boulevard is netjes en schoon. Leuke winkeltjes, eettentjes en ijssalons. Het strand hebben we niet kunnen bekijken omdat deze alleen maar privé stranden zijn. De wekelijkse markt mag wel wat gevarieerder er staan hoofdzakelijk kleding, badlakens en schoenen kraampjes. Voor toeristen is hier niks aan! Let wel op de straatverkopers, deze worden op het einde van de dag chagrijniger en brutaler.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Viareggio heeft een royale boulevard met veel keus

Aurora
    28-7-2016

Ruime keuze aan eetmogelijkheden, grote markt op donderdag, waardoor parkeren van de auto erg moeilijk wordt. Wij vonden een plekje vlak voor Lido di Camaiore, waar erg veel te doen is in de avond, straatartiesten. Wel erg veel opdringerige verkopers.Ook op het strand.

Gezellig plaatsje, voor een dag of 4

Wilma
    5-6-2016

Viareggio is een vriendelijk plaatsje, heerlijk strand. Wij waren er in het voorseizoen (half mei), door de week was het erg rustig. Luxe, dure winkelstraat, met veel merkwinkels. Ideaal gelegen voor uitstapjes naar bv. Pisa of Florence (met de trein). Shoppingmalls in de buurt. Was heerlijk weer. Na een dag of 4 à 5 heb je Viareggio wel gezien.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige kustplaats met 30er jaren sfeer.

Jolanda wijns
    18-1-2016

Heerlijke plaats met art deco bebouwing. Hotels met sfeer uit vervlogen tijden. Levendige promenade met winkels en eetgelegenheden. prachtig verzorgde particuliere stranden; helaas niet goedkoop. Al 20 jaar een feest om op vakantie te gaan. Tijdens de carnaval spectaculaire praalwagens. Pisa, Lucca, Florence op reisafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Viareggio scoort een 3,5 uit 10, op basis van 191 reviews