Camping Paradiso

Camping Paradiso
7,1

201 reviews over Camping Paradiso in het Nederlands

Pas goed op bij welke verhuurder je boekt

Kevlin Olthof
27-9-2018

Zie hier onder mijn revieuw van de vorige keer, dat was mijn mening tot dat moment. Dit jaar voor de 5e keer geweest, alleen nu helaas geboekt via de verkeerde verhuurder. De airco was super slecht onderhouden, waardoor we allemaal ziek zijn geworden. We kwamen hier achter, doordat de airco zwarte vloeistof begon te lekken op ons bed dat eronder lag. Ook de ketel heeft het 2 van de 3 weken niet gedaan, waardoor we ook nog eens niet fatsoenlijk konden douchen. De receptie probeert wel haar best te doen, maar al met al zijn we toch zeker een keer of 15 naar de receptie gelopen om dingen te laten herstellen en/of schoon te maken. De huisjes waren gewoon zeer slecht onderhouden. Ook na klachten werd er gemeld dat ze er zeker op terug zouden komen, maar niks meer gehoord. Naast de bovenstaande ook een afgeknapte sleutel, door een deur die slecht sloot. Conclusie; camping en huisjes prima, alleen niet via deze verhuurder boeken!

Zeer goed verblijf op enkele dingen na..

Peter
7-8-2018

Wij gaan al jaren naar campings maar hebben nog nooit voor een ligstoel rond het zwembad moeten betalen, dit vond ik er echt over (en die contstante controle of je wel betaald hebt voor die stoel).

Het huisje was wel super in orde, al bij al wel super goede vakantie gehad.

Een aanrader

Inge
23-6-2018

Leuke camping, prima uitvalbasis om Toscane te ontdekken en op loopafstand van het strand en de boulevard (met kinderen wel wat ver weg). Genoeg voorzieningen, zoals zwembad, restaurant, fietsverhuur, winkel, kiosk.

prima camping

fam van Aken
23-8-2017

Wij huurden een huisje via touroperator.

En dat was perfect. leuk huisje met evt airco en prima verzorgd.

Huisjes staan in een Nederlands straatje wat leuk is voor de kids..

Camping:

Echt Italiaans, veel vaste camping gasten met vaste plekken. als je met eigen tent/caravan gaat zijn er weinig plekken in de schaduw.. en veel zand plekken.

Mini club geen nl begeleiding wat jammer is maar niet erg.

Wel op z'n Italiaans.. op de kaart staan 16:00 uur en dan start dat pas om 16:20 Zelfde geldt voor de mini disco 21:00 is dus 21:30....

Trampolines en speeltuin zijn prima.

Zwembad : eigenlijk te klein voor de camping. tussen 13:00 en 15:30 is het het rustig (Italianen houden dan siesta)

Je moet betalen voor een bedje (2 euro per dag) best raar want het hoort bij de camping.... En er is eigenlijk geen mogelijkheid om zelf ergens te gaan liggen omdat het A: vol staat met de bedjes en B: overal is het steen dus zit niet lekker..

Verder was het water van het zwembad erg warm.. dus niet echt verkoelend en mijn meiden (die er gevoelig voor zijn ) kregen dus meteen oorontsteking....

Strand: is 25 min lopen door bos, of je huurt fietsen ...

Je kan ook met de auto en betaal je ongeveer 6 euro per dag...

Er gaat ook een busje van de camping naar het stand, maar zit snel vol en moet je 30 min wachten.

Je moet wel even zoeken naar het "vrije" strand. Deze kust bestaat vooral uit "strandtenten" die bedjes verhuur en daar mag je niet bij/voor gaan liggen.

Viareggio is echt een badplaats ... niet erg bijzonder. Om de Toscane echt te ontdekken moet je toch iets verder talie ingaan..

Al met al een prima vakantie gehad maar niet om nog eens naar terug te gaan

Nooit meer

Sjaak
10-8-2017

Afstand naar het openbare strand is 2,2 km (25 min lopen door het warme weer), je liep wel door de bossen. Shuttlebus hebben we maar niet geprobeerd want deze zaten toch vol (8 personen max). Een privé strand heeft de camping niet, ze hebben prijs afspraken gemaakt met een strandtenthouder.

Huisjes zijn aan vervanging toe. Ze zijn oubollig maar wel zeer schoon! Complimenten voor de schoonmakers. Ze waren gemiddeld 2 uur per huisje bezig.

In sommige huisjes zaten maar 1 airco in voor het gehele huisje en in de andere weer 2. We moesten een paar dagen voor het einde verhuizen omdat we last hadden van reuze mieren die in onze slaapkamer overnachtte.

De receptie was waardeloos, we kregen totaal geen informatie! Alles moest je maar zelf uitzoeken. Het leek wel of we terug gingen naar de jaren 80.

Wij zaten gelukkig op een rustig gedeelte van de camping maar bij de receptie was het vaak een kabaal. De bewaker stond erbij maar deed niks!

Ze hebben wel de voorkeuren aan het eigen volk!

Nooit meer

Linda
8-8-2017

Waren er met eigen caravan. Stonden op groot genoeg zanderige plaats. Vooraan vlakbij de receptie. Stonden naast vasten. Niet gezellig. Auto's rijden zeer hard. Stof happen! Snachts veel overlast. De nachtwaker stond er bij maar zei er niks van. Strand 1.9 km lopen. Via loopteller opgemeten. Niet leuk als het bijna 40 gr is! Busje rijd wel maar eigelijk altijd vol. Dan 40min wachten. Zwembad te klein! Maar wel mooi. Vonden het geen gezellige gemoedelijke camping. En bij receptie word je amper geholpen.

Voor de 4e keer geweest, daf zegt wel genoeg

Kevlin Olthof
7-8-2017

Kleine en gezellige camping die het knusse karakter combineert met prima voorzieningen. Geen super deluxe en grote camping, maar daardoor voor ons juist perfect. Het restaurant serveert erg goede maaltijden, waardoor wij praktisch nooit aan de boulevard oid gaan eten. Disco duurt savonds tot 12 uur, maar dat vinden wij niet storend. Het supermarktje is klein maar heeft heerlijke kaas en worst. Vraag savonds eens om een piato misto, je zal zeker niet teleurgesteld worden. Zoek je een gemoedelijke camping met allies wat je nodig hebt dan is dit een prima keuze. Zoek je een camping met vele restaurants een grote winkel en professioneel entertainment, dan even verder zoeken.

Heerlijke camping

Arwin
4-8-2017

Heerlijke vakantie gehad. Mobile Home gehuurd via een touroperator. Netjes, schoon, ruim terras en gelegen aan de buitenkant, met weids uitzicht. Camping is van alle faciliteiten voorzien, schoon, sanitair schoon, gezellig en genoeg te doen. Mix van Italianen (vaste plekken), Nederlanders, Belgen, Fransen, Zwitsers, Duitsers. Animatie Italiaans, maar leuk. Muziek tot max 12 uur dan stil. Camping na 12 uur stil. Gezien mooie weer en lange buiten avonden is dat prima. Broodjes, kampwinkel en prima Italiaans camping restaurant voor de makkelijke maaltijd. Vriendelijke bediening. Receptie spreekt ook NL. WiFi Ok (vernieuwd) ook in top drukte redelijk. Zwembad is prima, standaard, met toezicht en voldoende bedjes, is open van 10-19, alleen maandag ochtend dicht vanwege schoonmaak. Strand per pendelbus vanaf de camping, lopend (15 min.) per fiets of auto (hele dag parkeren aan het strand voor 8,-) makkelijk bereikbaar. Boulevard in Viareggio gezellig met winkels, strand en restaurants.

niet voor herhaling vatbaar

Yvonne
17-6-2017

de 3-kamer bungalow Qurcia die wij hadden gehuurd viel erg tegen

de ligging aan een stoffig paadje constant hard rijdende autos dus niet fijn op terrasje zitten

zwembad ging pas open om 14.00 lopen naar strand via bospad plm 25 min ook centrum niet op loopafstand enig pluspunt huisje was schoon maar voor ons niet

voor herhaling vatbaar deze camping.

Oudbollig

Ari
28-5-2017

Wanneer je boekt bij touroperator zoals dit getoonde chalet aangeeft en je schrijft een minder goede review wordt die niet getoond. Dit is onze ervaring bij een minder goede review die we gaven over dit chaletje. De Nederlandse eigenaren mogen zelf bepalen welke reviews er wel en welke er niet op komen. Dus alleen de goede worden natuurlijk getoond. Chalet zag er oudbollig uit. In mei heel veel stuifmeel...de stranden zijn bezaaid met ligbedden en meestal betaald. Geen horren, tv deed het niet. Wel van binnen schoon en bedden goed. Eenvoudige camping.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paradiso in Viareggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.