Géén boekingskosten

Camping Paradiso

ItaliëToscaneViareggio

We hebben de beste aanbieders voor Camping Paradiso voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 224 reviews
+55/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 224 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vakantie in de Italiaanse regio Toscane op Camping Paradiso. Het zwembad is niet groot, maar voldoet. Er is ook een winkel op de camping en in het restaurant kun je eenvoudige maaltijden bestellen. Lopend door het bos kom je na een half uur aan bij het strand. Ga met de auto het binnenland in en bezoek het authentieke dorpje Volterra.

Contact

224 Reviews over Paradiso

• 6Cora18-08-2022

Mooie vakantie maar camping niet voor herhaling va

Locatie van camping is prima; alle prachtige bezienswaardigheden zijn aan te rijden. Stacaravan van Nederlandse verhuurder was prima in orde. Contact met verhuurder verliep ook vlekkeloos. Alleen de locatie van de caravan was voor ons niet voor herhaling vatbaar; de caravan stond aan het begin van een gezellig laantje. Echter werden er vanaf 0530u in de ochtend leveringen voor de winkels op de plaza gedaan. Soms was het één komen en gaan van wel 10 busjes. Je had in elk geval wel wat aan je dag. Zwembad was niet schoon. Restaurant en winkel op de camping zeer goed en vriendelijk personeel Afstand tot strand vonden wij vrij ver om te lopen met alle spullen. Shuttlebus was wel aanwezig maar soms vol. Slagbomen van camping zijn tussen 1 en 3 dicht. Dat vonden wij vrij hinderlijk. In de nacht veel geluidsoverlast.

• 7Staat v/h sanitair
  • 3Marry27-07-2022

Nooit meer

Camping niet gericht op lang verblijf. Er zijn maar een paar campingplaatsen de rest zijn huisjes en vaste gasten verblijven. De kampeerplekken zijn redelijk groot maar onhandig voor caravans, bijna onmogelijk zonder mover. Het sanitair is groot qua douche en wc ruimte maar vies. Schoonmaken gebeurt met een brandslang en dat is het. Het zwembad is een beetje vergane glorie, losse tegeltjes, vieze roosters en oplapwerk met zeil. Het is geen camping aan zee, het is een flink eind lopen naar het strand. Het winkeltjes waar je brood en vleeswaren kunt kopen is top, super vriendelijke dames en ze helpen je graag (dit is geen eigendom van de camping dit verklaart dus een hoop) Eten op de camping hebben we niet gedaan dus daar geen oordeel over. De eigenaresse is onvriendelijk en weinig begripvol. Je merkt dit ook in de sfeer onder het personeel. Animatie is top maar gericht op kleine kinderen. Geen vermaak voor tieners. Wij komen niet terug.

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Marry27-07-2022

Nooit meer

• 1Staat v/h sanitair
  • 10beentjes Lia02-07-2022

Geweldig!

We hebben een mobile home geboekt via het bedrijf Tisasol. We waren vorig jaar al via Tisasol naar Zuid-Frankrijk geweest en dit jaar zijn we naar Camping Paradiso gegaan. De mobile home met lekker veranda en parkeerplaats staat op een centrale plek, dus in de buurt van alle faciliteiten. We hebben het het erg fijn gehad. Personeel erg vriendelijk, lekker zwembad ook voor kleine kinderen. Niet ver van het strand, en een perfecte uitval basis om Pisa, Lucca, Florence te bezoeken. We denken erover om volgend jaar weer terug te gaan.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marcel26-08-2021

Super vakantie!!

Wij verbleven van 14 tot 21 augustus op camping Paradiso Viareggio en hebben een heerlijke vakantie gehad. Geboekt via Dayne Mirani via Micazu. Fijn contact met verhuurder Dayne, Super! De camping is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in het prachtige Toscane. Bijvoorbeeld Pietrasanta , Pisa en Lucca zijn vlakbij, maar zelfs Florence is met de auto goed te doen. Het is een zeer schone, nette camping. De stacaravan, met grote veranda en airco is voorzien van alle benodigdheden. Deze was zeer schoon en netjes, gelegen aan een mooi, ruim straatje. Bij ons huisje zaten een 2 fietsen waarmee wij naar het strand fietste circa 1,5 KM of s, avonds naar de mooie lange boulevard van Viareggio op daar een terrasje te pakken of te winkelen. Alle was prima geregeld door Dayne We hebben genoten!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Sascha Leeuwerik24-08-2021

Top vakantie!

Heerlijke vakantie gehad op Camping Paradiso. Geboekt via ChaletItalie.nl. Fijn contact met verhuurder Charles, Super!De camping is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in het prachtige Toscane. Pisa is vlakbij, maar zelfs Florence is maar een uurtje rijden. Het is een zeer schone, nette camping.De stacaravan, met grote veranda en airco is voorzien van alle benodigdheden. Ook deze was zeer schoon en netjes, gelegen aan een mooi, ruim straatje. Ook hadden wij een 3tal fietsen bij het huisje staan. Prima geregeld door Chaletitalie.nlWe hebben genoten!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Bert24-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Eenvoudige camping. Wij hadden een mobile chalet wat vrij dicht op de andere staan met een kleine parkeerplaats voor je auto. Helaas worden deze chalets ook verhuurd aan jongere waardoor er bij terugkomst van het stappen en midden in de nacht veel kabaal was. Twee keer over geklaagd echter zonder succes. Voor je rust moet je hier dus niet komen! Winkeltje heeft een beperkt assortiment wat erg duur is, maar een supermarkt is dichtbij. Het restaurant op de camping is gewoon niet goed, wij hebben een pizza terug gestuurd omdat die niet gaar was… De verhalen over het personeel kloppen (stug en niet klantvriendelijk). De camping was wel schoon en goed onderhouden. Het strand is op 1,5 km lopen en is een heel breed strand met allerlei verhuur. Bij het zwembad wordt er door de badmeesters in de gaten gehouden of iedereen zich gedraagt, maar zijn daar zo inconsequent in dat het voor onze kinderen niet meer duidelijk was wat wel en niet mag.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Agnes10-08-2021

Nette camping.

Op de camping kon je om 16 uur inchecken. Na een lange autorit konden we pas na 17 uur in de stacaravan. Dat was jammer. Een camping met ruim en schoon sanitair. Veel Italianen met een vaste staanplaats die overdekt is. De auto parkeren naast de stacaravan is alleen goed te doen als je op een hoek zit. Winkel met eerste levensbehoefte aanwezig. Ook een kampeerwinkel met kampeerbenodigdheden en informatie over de omgeving. De receptiemedewerkers hebben wij als stug en niet altijd klantvriendelijk ervaren. Stacaravan wel schoon bij aankomst. En in de caravan alles wat je als basis nodig hebt qua pannen en borden. fietsverhuur op de camping was 8 euro per dag. Maar de fietsen zijn in erbarmelijke staat. Het is ongeveer 30 minuten lopen naar het openbare strand. Deels loop je onder de bomen.Strandbedden verhuur bij alte matre; 13 euro per dag voor 2 strandstoelen en een parasol. 2 ligbedden en een parasol kosten 25 euro per dag.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Arnoud14-05-2021

Een echt paradijs aan zee.

Deze camping biedt ideale omstandigheden voor gezinnen met kinderen die een vakantie in totale ontspanning wensen met animatieservice voor de kinderen en volwassenen die willen deelnemen. Tegelijkertijd is het een ideale oplossing voor de jongeren, ze kunnen alle attracties ontdekken die worden aangeboden door de kust van Versilia, nachtclubs in Torre del Lago en discotheken.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Bo en Mayke14-05-2021

Huisdiervriendelijke camping.

Op deze camping vinden we al vele jaren alle comfort en service om een ontspannen verblijf te hebben. Bar, Ristorante / pizzeria, kruidenier, bazaar, zwembad met 3 verschillende niveaus, kinderspeeltuin, wifi, fietsen te huur. Animatieservice en pendeldienst naar het strand in juni, juli en augustus, nachtopzichter. Huisdiervriendelijke camping.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar