Hotel Palace

ItaliëToscaneViareggio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Palace voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 12 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Palace

• 8Chiitra19-05-2018

Zo voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit erg goe

Kamers geheel gemoderniseerd maar wel met klassieke uitstraling. Hotel heeft Art Deco thema. Schone ruime kamers. Bedden beetje aan de harde kant. Ontbijt uitstekend ook voor mensen met glutenallergie is er keuze. Het restaurant bij het hotel is prima qua eten, maar het duurde wel erg lang voor ik mijn bestelling had. Verder prima ligging. Bedenk dat de zeezicht/zijde kamers aan een drukke weg liggen. Betreffende mensen met kinderen; het hotel is er niet op gericht, maar liggende aan de boulevard en zee en een kindvriendelijk park achter het hotel toch wel geschikt. Let op, gebruik van zwembad is niet inbegrepen in de prijzen. Wel twee stoelen en parasol per kamer op het strand.

• 6roland_thys07-06-2016

Enkel kamer met ontbijt is goed

Zijn goede ligging, vriendelijk personeel en hygienische kamers zijn een pluspunt. Het avondeten is beneden alle peil. Ontbijt is royaal en zeer goed.

• 8Joshua30-05-2013

Wat gedateerd, maar perfect

Gedateerd hotel, dat merk je zodra je binnen stapt. Kamers zijn schoon en ruim, direct aan het strand. Je kunt gratis stoelen en parasols gebruiken op het prive strand.

Ontbijt is goed. Mooie locatie voor de steden Lucca en Pisa

• 9Devogelaere Fernand06-07-2012

Heel aangename bestemming met veel leven

Viareggio met zijn hotels is in België weinig gekend. Wij waren heel tevreden van ons hotel. Wij hadden voor 11 n in HP geboekt en vonden een terras met zicht op zee een must. Het was er aangenaam vertoeven. Zeker met de hittegolf was het fijn 's avonds op de promenade een gezellige wandeling te maken. Het personeel aan de receptie en in het restaurant was heel behulpzaam. Het eten was lekker en ruim voldoende. Zeer uitgebreid ontbijt. Voor het avondmaal was een buffet en dan op het menu keuze van 3 gerechten zowel voor het voor- als hoofdgerecht. De dessertkaart was zeer uitgebreid. Het onderhoud van de kamers was goed, maar bv op de kast..... Wij zouden het hotel zeker aanraden.

• 9geertjep24-08-2010

oude glorie

Wat mooi, prachtig gelegen, mooie ambianze, samen met een vriendin, we kregen op waardering naar een prachtig appartment.... geweldig lang weekend gehad.

• 9ade20-07-2010

We komen terug

Komen net terug van hotel Palace. Hoewel ik heel kritisch ingesteld ben, is mijn commentaar net het tegenovergestelde van de heer die op 05/06 pertinente leugens heeft neergepend. De commentaren zijn te subjectief en ongeloofwaardig. Welke belangen spelen hier mee?? Het eten was lekker en het personeel zeer vriendelijk en professioneel. De kamers zijn goed onderhouden. We keren in ieder geval terug

• 6J. Willen06-06-2010

Geen viersterren hotel !

Hotel Palace is gelegen direct aan de boulevard en op loopafstand van het oude Viareggio. Voor wie ook het achterland van Toscane wenst te bezoeken ligt Viareggio toch te noordelijk, het "echte" Toscane begint onder Siena. Het gedateerde hotel maakt absoluut zijn 4 sterren niet waar. Het ontbijt is zeer matig tot slecht. Wij hebben niet gedineerd in het hotel. In onze kamer boven de hoofdingang was het straatgebeuren in de (zeer) vroege morgen erg storend. Conclusie: Viareggio een leuke plaats voor een paar dagen maar dan toch in een ander hotel.

• 6Van Craenenbroeck Patrick05-06-2010

Dit nooit weer

Positief: de ligging, personeel receptie, netheid.

Negatief: onbijtbuffet niet tijdig bijgevuld, de kwaliteit van het diner is van zeer laag niveau, alles komt uit diepvries. Personeel restaurant onvriendelijk en totaal niet geinteresseerd in de klanten, zullen ook nooit vragen of het lekker was. Waren er met familie (6 personen) en de eerste avond werden we verdeeld over 3 tafels verspreid over het restaurant. We protesteerden maar de maitre wou niet de moeite doen om een oplossing te vinden, we waren al slecht gezind van de eerste avond. Dit hotel is allesbehalve een aanrader.

• 8jettie smit04-07-2009

hier wacht u het "zwitserlevengevoel""

Genoten in en van hotel palace! Hier ben je gast en zo word je ook behandeld. Buitengewoon voorkomend, hartelijk personeel dat het je naar de zin tracht te maken. Heerlijk ouderwets restaurant, prima bediening en heerlijk gegeten Kortom, wij hebben er een prima vakantieadresje bij en we verlangen regelmatig terug naar het "dakterrasgevoel".

• 7Chantal Speetjens05-08-2005

Op zich een prachtig hotel met een hele centrale ligging, alleen parkeren is een probleem.

Hotel Palace info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar