Kleine hotelsWeer vandaag30°22°

23 reviews over Hotel Marchionni in het Nederlands

Absoluut geen aanrader!

Kelly
22-9-2013

Het lijkt wel alsof de tijd heeft stilgestaan in dit hotel. De kamers zijn klein (badkamer echt super klein) en zijn nodig aan een toe aan renovatie! De muren zijn vuil, het bed versleten en je kan het raam niet deftig afsluiten waardoor je last hebt van straatlawaai s'nachts. Pluspunt was het ontbijt en de mogelijkheid om gratis te parkeren vlakbij het hotel. Restaurantjes en winkeltjes op loopafstand. Men prefereert hier duidelijk een Russisch clienteel.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Leuk hotel

Rishma
8-9-2012

Vriendelijk en behulpzaam personeel, nette kamers en een goed ontbijt, alleen sommige broodjes waren te hard afgebakken. Nadeel is wel dat je een eindje moet lopen voor je op het strand bent (een kwartiertje).

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader!!!

Louiza
30-9-2011

Wij verwachten niet veel van het hotel omdat de beoordeling maar een 6.8 was en het een 3 sterrenhotel betreft. Maar het viel echter reuze mee, wij kregen een hotelkamer op de 2e verdieping met een balkon (uitzicht op een leuke straat en het strand) Kamers zijn netjes en schoon. De kamers zijn niet overdreven groot maar gewoon goed. Badkamer is netjes, maar basic.(het kan een beetje gehorig zijn van uitaf) Het personeel vonden wij er vriendelijk; bij aankomst kregen we de nodige informatie en de laatste dag vertrokken we erg vroeg hierdoor zouden we eigenlijk het ontbijt missen, maar voor ons zijn ze eerder open gegaan. En het ontbijt is best uitgebreid en lekker! Dus gewoon een aanrader!!!

Gereisd Met partner in september 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Marchionni voor je op een rij gezet:

Verouderd hotel met vriendelijk personeel

F. Grisnich
29-8-2011

Het hotel viel ons wat tegen gezien de prijs-/kwaliteitverhouding. Prima vertoeven als je niet teveel eisen aan een hotel stelt. Wij hadden een kamer met geen mooi uitzicht, kamers die wel mooi uitzicht hebben, zijn apart te boeken (kosten zijn dan uiteraard wel wat hoger). +-punten: vriendelijk personeel, mooi gebouw aan de buitenkant, goed ontbijt, dagelijks schone handoeken, goede airco minpunten: geen veilige vluchtroute, zand op de vloer, kleine kamer, zeer kleine badkamer, warmwaterdouche werkte niet goed (elke keer koud, dan weer zeer heet water), uitzicht op vies pleintje, spinnenrag langs de ramen en op de vensterbank (ronduit smerig), weinig licht in de kamer

Gereisd Met partner in augustus 2011

hoge kwaliteit

Marieke
15-7-2011

Na de wat gemengde reviews hieronder te hebben gelezen waren mijn man en ik verbaasd over de hoge kwaliteit van dit hotel. Het is een prachtig oud gebouw op een perfecte locatie voor een strandvakantie. Ik denk dat er misschien ook wat kleinere hotelkamers zijn, maar wij hadden een zeer ruime kamer én badkamer op de begane grond. Alles was schoon en op typisch Italiaanse wijze ingericht in de stijl van het gebouw. Het ontbijt was op het niveau van een vijfsterren hotel - ik heb zelden zo een grote selectie ontbijtproducten bij elkaar gezien. Mocht het zo zijn geweest dat het eten in het hotel in 2009 van mindere kwaliteit was, dan kan ik alleen maar concluderen dat het management hard aan de slag is gegaan om dit te verbeteren, met resultaat! Kortom, een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

Sfeervolle uitvalsbasis!

Karin Geensen
27-5-2011

Na 5 vooraf geboekte nachten er ter plaatse nog 8 bijgeboekt! Een sfeervol hotel op een zeer gunsyige locatie. Dichtbij de boulevard aan een rustige zijstraat. Kamers prima, ontbijt geweldig en het personeel meer dan vriendelijk en behulpzaam! Kortom, een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

een stijlvolle uitvalsbasis voor uitstapjes

Karin Geensen
27-5-2011

Wij zijn in mei 2011 met 5 ( in Nederland) geboekte nachten begnnen aan een vakantie in Toscanenmaar hebben na 2 dagen 8 nachten ter plaatse bijgeboekt! en prima hotel in een rustige zijstraat van de boulevard. Een stijl-en sfeervol hotel uit 1910 waar veel in en aan gerenoveerd is de afgelopen jaren. Het sanitair zou een volgend project moeten/kunnen zijn maar voldoet nog steeds prima! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een meer dan uitgebreid ontbijtbuffet en fietsen van het hotel ( huur) waarmee we het centrum van Viareggio in konden maakten ons verblijf zeer aangenaam!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

perfekt hotel

jeannet van der veen
1-10-2010

dit hotel is wel wat oud, maar zeer goed, netjes,schoon, ijskast en kluis gratis perfekte prijs kwaliteit verhouding. receptie super vriendelijk, ook rest personeel, normale prijzen voor fris en bier, ontbijt is ook super voor italieaanse begrippen. brood,crosant,div.jam, ham,kaas,ei,3soorten granen,melk,yogurt,chocomelk,koffie thee, crackers 3soorten, roggebrood. en volgensmij nog wel wat vergeten. strand is wel mooi maar allemaal partikulier, je kan gewoon bij de waterlijn liggen zonder te betalen, moet je wel even een vrije doorgang vinden.(richting strand dan klein stukje rechts) verderop links een heel groot vrij strand. 15 min lopen. to gestelde richting een super groot park speciaal voor kinderen, heerlijk wandelen als het heet is. verder viareggio leuke plaats maar wel heel duur. (kijk maar eens in de haven)

Gereisd Met vrienden in september 2010

Prima hotel

a. en a.
11-10-2009

Goed hotel met een prima ligging t.o.v. boulevard en centrum.

Ook de ligging t.o.v. bezoekjes aan de prachtige plaatsen in toscane zijn hiervandaan zéér goed te doen. Wij hebben alles gedaan met de trein die goedkoop is in italie, wel 20 min lopen naar het station. Je kunt er ook een fiets huren.

Het hotel is van een goede kwaliteit /prijsverhouding rustig gelegen met kamers met balkon en zeezicht en een goed ontbijt.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Een prima hotel voor weinig geld

van Gelder
28-9-2009

Dit hotel is inderdaad wat ouder. Maar wij vonden het best erg netjes. Het personeel spreekt allemaal goed Engels. Ontbijt was ook netjes. Het enige nadeel was dat de badkamer erg erg klein is en bijna geen opbergruimte heeft voor je toiletspullen. Ook kan je langs de boulevard lekker eten. Het strand is op loopafstand, maar erg duur. Als je uit hotel Marchionni links gaat, een stukje langs betaalde strand en over de brug, kom je uit bij een gratis strand> Lido Beach. Hier is het prima vertoeven. Pisa en Florence dichtbij. Eventueel met de trein te doen. Kortom, een leuk hotel voor weinig geld.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marchionni in Viareggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marchionni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.