ItaliëToscaneViareggioHotels ViareggioHotel Grand Hotel Principe di Piemonte

Hotel Grand Hotel Principe di Piemonte

ItaliëToscaneViareggio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Hotel Principe di Piemonte voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 13 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Grand Hotel Principe di Piemonte

• 9Malissa30-10-2019

Klassieke luxe droom!

Top hotel met ontzettend fijne faciliteiten! Elke dag 50min gratis naar de spa binnen het hotel, een verwarmd zwembad op het dak en heerlijk ontbijtbuffet. Het ziet er prachtig klassiek uit van binnen waarbij je het idee hebt dat je terug in de tijd gaat. Bij het hotel ligt een leuke boulevard met genoeg eet- en drinkgelegenheden. Het strand ligt op een steenworp afstand (vanuit het zwembad op het dak kun je zo genieten van een uitzicht op het strand).

• 7anja koster19-05-2017

goed verzorgd

ontbijt matig niet veel keuze

• 8Hendricus Steur02-07-2016

Schitterend !

Bij aankomst bleek onze kamer te zijn vergeven.Niet een echt goede start.De aanvankelijk aangeboden compensatie (fles Champagne) was sigaar uit eigen doos want de aangeboden kamer was goedkoper.Toen ik duidelijk aangaf dit niet te pikken werd men inschikkelijker en men revancheerde zich op een waardige manier.Geen parkeerkosten (€20,= per dag) gratis diner voor 2 ( € 250 ) + de reeds aangeboden fles Champagne die wij op het chique dakterras mochten gebruiken.(Werd speciaal van onze kamer naar terras gebracht)Vanaf dat moment was het genieten, zowel van het voortreffelijke eten, de werkelijk kraakheldere kamer, de enorme servicegerichtheid van de staf, het zeer uitgebreide en smakelijke ontbijt.Voeg daarbij de gereedstaande strandstoelen, compleet met eigen parasol en ligbed en de dagelijks schone badlakens.Kamers werden voortdurend tussentijds opgeruimd en schoongemaakt +vervangen handdoeken.Koffers worden gehaald en gebracht.Autosleutels afgeven en auto wordt naar garage gereden en bij uitchecken weer voor de uitgang neergezet. Wij reizen al jaren over de wereld maar dit Hotel staat voor ons op nr.1, ondanks de aanvankelijke misser .De manier waarop dit werd gecompenseerd verdient alle lof. Wij gaan hier zeer zeker vaker naar terug. Chapeau !

• 5Jan Willem 29-08-2013

Viel behoorlijk tegen

De waardering van zoover deed ons besluiten hier een kamer te boeken voor 12 nachten. De kamer vonden wij te klein, geen sitje o.i.d. Verder was de kamer netjes met goede bedden. Het ontbijt was goed met veel keus. Jammer dat er veel russen waren, op zich niets tegen russen maar over manieren schijnen ze in Rusland toch anders over te denken. Het zwembad op het dakterras is een lachtertje, 20 ligbedden voor een dergelijk hotel???? Als je daar gebruik van wil maken moet er vroeg bij zijn. Geen terras aanwezig. Gezien de prijs (1850 euro) viel het ons erg tegen. Geen aanrader.

• 8Shaneequa24-08-2013

Mooi luxe hotel met heerlijk ontbijt.

Wij kwamen in dit hotel een paar dagen bijkomen na een citytrip in Rome. Vanuit hier nog 1 dag Pisa en Lucca bezocht, Lucca viel helaas erg tegen. Het hotel is mooi en luxe. Het onbijt buffet is heel uitgbreid en heerlijk. Kamers zijn mooi en worden 2x per dag schoongemaakt. Wij hadden helaas geen balkon. Het zwembad is heerlijk en het uitzicht mooi. Drankjes bij t zwembad zijn heel duur dus haal drinken bij de supermarkt. Het hele strand aan de boulevard is prive. Het hotel heeft ook een stuk maar bedjes zijn absurd duur (45 perdag).

• 0koos en mandy12-06-2011

Mooi hotel, maar weinig sfeer.

Niet aan te raden is om halfpension te boeken. Het diner is het geld niet waard. De service in het restaurant is onder de maat. Het eten was meestal niet warm en de keuze beperkt. De kamers zijn prachtig en de ligging is goed.

• 10Poels30-01-2011

Fantastisch!!

Heerlijk hotel aan de boulevard van Viareggio. Chique en netjes, je betaald hier wel voor. Wij konden fietsen lenen bij het hotel en hebben zo de omgeving verkend. Te voet is het super om 's avonds nog even over de boulevard te slenteren. Fijn zwembad en een heerlijk ontbijt ( jammer dat dit alleen binnen was). Echt een aanrader! Zou er zo terug willen!

• 9John an Marjo26-06-2010

Beste hotel tot nu toe!

In dit hotel ben je nog echt te gast en wordt je volledig in de watten gelegd. Het personeel is niets teveel om het je naar de zin te maken. Zelfs de auto wordt voor je geparkeerd en de volgende dag weer voorgereden.

• 10Robert10-10-2007

In augustus 2006 zijn wij hier geweest. We hebben een geweldige vakantie gehad. Een prachtig hotel. Designkamer met groot terras incl ligbedden op de bovenste verdieping. Zeker een aanrader.

• 9Annemarie04-09-2007

Een zeer luxe hotel. Toen we aankwamen werden direct koffers aangenomen, zelfs de bel van de lift werd voor je ingedrukt, kamers werden meerdere keren per dag schoongemaakt en het zwembad met uitzicht was super. Wees er wel vroeg bij, want de handdoeken worden er al vroeg door anderen opgelegd. Ontbijt was zeer uitgebreid en er werd elke ochtend harp gespeeld. Parkeren bij het hotel kan, kost 20 euro per dag dat was niet in de reisgids vermeld. Ook drinken bij het zwembad was prijzig; 8 euro voor een glaasje wijn 6 euro voor een biertje.

Viareggio zelf was wel leuk, maar niet super. Geen authentiek binnenstadje, m.n. aan de langgestrekte boulevard de welbekende toeristenwinkels en terrasjes. En TL-verlichting in de meeste restaurants daar moest ik aan wennen. Hotel principe di piemonte is een superhotel en de service is helemaal geweldig.

Hotel Grand Hotel Principe di Piemonte info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met